۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۶۲۰۷۵
آیت الله نوری همدانی:

نیازمند رییس جمهور ولایی،‌ قوی و با سابقه درخشان هستیم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی کاندیداتوری 25 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری را عامل تحیر و سر گردانی مردم ذکر و تاکید کرد که افراد انقلابی و ولایی باید بنشینند و فردی کارآمد را برای حل مشکلات کشور معرفی کنند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را حساس و مهم خواند و تاکید کرد: این دوره از انتخابات با توجه به توطئه های دشمنان و شرایط کشور حساس ترین دوره است و همگان باید به این نکته توجه کنند.
 
وی در واکنش به اعلام کاندیداتوری 25 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری، این مساله را عامل تحیر و سرگردانی مردم دانست و گفت: باید کاری کنیم که مردم متفرق نباشند و تحقق این مساله نیز با حضور 25 نامزد میسر نخواهد شد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: جریان انتخابات مساله ساده ای نیست، افراد ولایت مدار و انقلابی باید بین خودشان بنشینند و با صفا، محبت، متواضعانه و کریمانه صحبت و فردی که دارای شرایط لازم است را انتخاب کنند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: با توجه به توطئه های دشمنان و شرایط کشور ما نیازمند رییس جمهور ولایی،‌ قوی و با سابقه درخشان هستیم که بتواند در این حماسه نقش آفرینی و مشکلات کشور را حل کند.
 
این مرجع تقلید با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، یادآورشد: مردم ما مردمی انقلابی، خوب و همیشه در صحنه هستند و در این دوره از انتخابات نیز با حضور همه جانبه خود حماسه آفرینی خواهند کرد.
 
حضرت آیت‌الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به زلزله سراوان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تلفات این حادثه بسیار کم بوده و مسؤولان نیز به خوبی رسیدگی کرده اند و ما از این بابت از آنها تشکر می کنیم.
 
 استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود جریان حضرت فاطمه زهرا(س) را مورد اهتمام ویژه علمای شیعه دانست و ضمن تبیین فضائل و مناقب آن بانوی بزرگوار تاکید کرد: عصمت دختر نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) امری مسلم و غیر قابل انکار است.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی بهترین و محکم ترین برای حقانیت امامت امام علی(ع) را جریان حضرت زهرا(س) و ظلم در حق ایشان دانست و تاکید کرد: خطبه حضرت زهرا(س) مضامین بسیار بالایی دارد و سند حقانیت شیعه به شمار می آید./924/پ202/ج
ارسال نظرات