۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۶۲۷۲۲
آیت الله علوی گرگانی:

مرحوم آیت الله رضوانی مورد اعتماد ویژه حضرت امام بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی در پیامی ارتحال عالم ربانی،‌ فقیه وارسته و شاگرد برجسته حضرت امام آیت الله رضوانی را تسلیت گفت.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی مد ظله به مناسبت درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ غلامرضا رضوانی پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام این استاد برجسته حوزه علمیه قم به این شرح است:

بسمه تعالی


انا لله و انا الیه راجعون


با تأسف فراوان خبر درگذشت فقیه متقی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ غلامرضا رضوانی خمینی را دریافت کردم .آن عالم بزرگوار در طول عمر با برکتش، سالیان فراوان در محضر فقهای بزرگ قم و نجف همچون سیدنا الاستاذ امام خمینی به شاگردی پرداخت و اعتماد معظم له را جلب نمود و حدود نیم قرن پروانه وار گرد وجود آن فقیه بزرگ بود و سالها در مراکز حساس دینی و علمی و سیاسی همچون :دفاتر استفتائات امام، شورای نگهبان قانون اساسی و امامت جماعت مسجد حاج سید عزیز الله بازار تهران و تدریس خارج فقه به خدمت به اسلام و تشیع و انقلاب اسلامی پرداخت.


اینجانب فقدان تأسف بار این عالم خدمتگزار را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، حوزه های علمیه قم و تهران ، مراجع معظم تقلید و مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان و خانواده معظم آن فقید سعید تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم ، علو درجات و روح  و رضوان و غفران مسئلت می نمایم./971/د102/ج

 

ارسال نظرات