۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۶۴۲۱۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

غرب درصدد مدیریت افکار عمومی در ایران است

خبرگزاری رسا ـ‌ حجت الاسلام ولایی گفت: یکی از توطئه های دشمنان نظام اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مدیریت افکار عمومی در ایران است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع طلاب شهرستان هشترود با بیان این‌که پروژه امروز دشمنان نظام اسلامی در آستانه انتخابات خرداد ماه وارد ابعاد جدیدتری شده است، اظهار داشت: اگر رهبر معظم انقلاب امسال را سال حماسه سیاسی نامیدند، این یک امر تشریفاتی و یا شعاری نبوده است.

 

وی با بیان این‌که رهبری بنا به مصالح نظام و ضرورت های امروز کشور بر تحقق حماسه سیاسی و مشارکت همگانی در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی تأکید دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی از ماه ها قبل با اعمال شدیدترین تحریم های اقتصادی درصدد تحقق پروژه امنیتی و سیاسی در داخل کشور است، غافل از این‌که دیگر چنین توطئه هایی در ایران نخ‌نما شده است.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که دشمن برای ضربه به نظام اقتصاد و انتخابات را بهم پیوند زده است، تصریح کرد: اولین سناریوی دشمن علیه نظام اسلامی ایران جلوگیری از برگزاری انتخابات بوده و در صورت عدم موفقیت در این هدف، دومین سناریو به مرحله اجرا گذاشته می شود که هدف برگزاری انتخابات در فضای امنیتی بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که جنگ روانی گسترده رسانه های غربی علیه نظام اسلامی ایران در راستای این هدف بوده است، ادامه داد: امروز دشمن با مدیریت افکار و اذهان تلاش دارد، شبهاتی در خصوص انتخابات در اذهان عمومی ایجاد کند، تا زمینه فراهم شدن فتنه ای دیگر در کشور فراهم شود.

 

وی طرح بحث انحرافی انتخابات آزاد را در راستای اهداف دشمنان دانست و افزود: هدف از طرح مسأله انتخابات آزاد القای این شبهه در افکار مردم بود که عده ای اجازه نمی دهند نامزد مورد حمایت مردم انتخاب شود، در حقیقت امروز دشمن به دنبال مدیریت افکار عمومی است، رسالتی که طلاب و روحانیان بر عهده دارند، ترویج مبانی ولایی در انتخاب اصلح است.

 

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: آمریکایی ها اینگونه می خواهند القاء کنند که تمامی مشکلات کشور ناشی از عدم برقراری رابطه با آمریکا است، در حالی‌که حقیقت غیر از این است، چراکه سیاست دستکش مخملی بر مشت چدنی آمریکا نزد عموم ملت های آزادیخواه و استقلال‌طلب رسوا شده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات