۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۶۴۸۶۳
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

اهانت به مقدسات دینی نشان از شکست توطئه دشمنان در سوریه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طاهری، اهانت به مقدسات دینی را نشان دهنده شکست توطئه های آمریکا و همپیمانانش در سوریه دانست.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان قائمشهر که در مدرسه علمیه محمدیه این شهرستان برگزار شد با محکوم کردن اهانت تروریست های سوریه  به ساخت صحابه پیامبر گرامی اسلام، گفت: این اقدام بی‌شرمانه و ننگین سبب عزادارشدن حوزه و روحانیت شده است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که اقدام تروریست‌های تکفیری در سوریه در هتک حرمت قبر حجربن عدی و اماکن مقدس و مذهبی مسلمانان به شدت محکوم است، گفت: این اقدام وقیحانه دل‌های یک میلیارد مسلمان را در سراسر جهان به درد آورده است و دشمنان اسلام باید بدانند که وعده خداوند متعال در نابودی مستکبران عالم به زودی محقق خواهد شد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که تخریب وحشیانه قبه و بارگاه حُجر بن عَدى صحابى بزرگ پیغمبر اکرم (ص) و یار وفادار امیرمؤمنان على (ع)، با هیچ یک از معیارهاى اسلامی و انسانی هم‌خوانی ندارد، گفت: این اقدام بیش از از پیش نمایانگر سرسپردگی گروهک‌های تکفیری به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

وی با بیان این که نور خداوند هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود و با این دسیسه‌ها محبوبیت اهل بیت عصمت و طهارت و یاران وفادار آنها خدشه‌دار نشده است، ادامه داد: بلکه خلاف انتظار و خواسته دشمنان، عشق به ائمه اطهار و یاران گرانقدر آنها افزایش پیدا می‌کند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز آمریکا و رژیم صهیونستی آتشی را برافروختند که خود نیز در این آتش خاکستر خواهند شد، تصریح کرد: سیل خشم امت اسلامی دنیای استکبار را نابود خواهد کرد.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که این حرکت‌های ضد دینی  سبب تقویت عشق و علاقه ملت‌های جهان به یاران پیامبر و  ائمه اطهار(ع) خواهد شد، گفت: دشمنان اسلام تلاش می کنند، با اهانت به مقدسات دینی تصویری نادرست از اسلام را برای جلوگیری از گسترش آن در غرب و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان ارائه دهند.

 

وی با بیان این که علیرغم همه تلاش‌های مذبوح اسلام ناب محمدی هر روز در جهان فراگیر‌تر می‌شود، ادامه داد: اهانت به اسلام در واقع اهانت به همه ادیان الهی است و عمل وقیحانه دشمنان قابل گذشت نیست.

 

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران بیان داشت: بدون شک این عمل دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف میان پیروان ادیان الهی و ضربه زدن به اصل دین مداری، طراحی و اجرا شده است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که اهانت به مقدسات دینی نشان دهنده شکست توطئه های آمریکا و همپیمانانش در سوریه است، خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات گروه های سلفی که در سوریه و با حمایت مستقیم آمریکا صورت نگرفته آخرین تلاش های استبکار در این کشور است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز صهیونیسم جهانی از رشد و تعالی تفکر شیعی در دنیا عصبانی است، ادامه داد: اسلام، حقایق قرآن و نام پیامبر اکرم(ص) بیش از گذشته بلندتر و رفیع‌تر خواهد درخشید و حقیقت اسلام بر همگان آشکار خواهد شد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دیگر زمان شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فرا رسیده است، تأکید کرد: همه سیاست‌های استکبار برای جلوگیری از نشر اسلام ناب شیعی در دنیا به بن بست رسیده است./950/پ202/ش

ارسال نظرات