۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۷۱۶۰۹
استاندار مازندران:

24 خرداد شکوه انسانیت و خلق حماسه پرشور ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران اظهار داشت: شکوه انسانیت و خلق حماسه پرشور ملت ایران در 24 خردادماه متولد می شود.
استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران صبح امروز با حضور در امامزاده عباس ساری رأی خود را به صندوق شماره 185 انداخت تا زنگ آغاز انتخابات در مازندران نواخته شود.

 

وی با تبریک ولادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: شکوه انسانیت و خلق حماسه پرشور ملت ایران در 24 خردادماه متولد می شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به این که مازندران محیای خلق حماسه حضور در 24 خرداد است افزود: بیش از هفت هزار شعبه اخذ رای با حضور هفتاد هزار نفر عوامل اجرایی و 15 هزار نیروی امنیتی و بسیج، امنیت انتخابات را در مازندران فراهم می کنند.

 

طاهایی با بیان این که امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان فراهم شده است اظهار امیدواری کرد، شاهد خلق حماسه حضور ملت ایران با برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

 

وی با اشاره به این که برای همه مناطق صعب العبور و کوهستانی استان شعبات سیار راه اندازی شده است، افزود: امکانات لازم برای رای دادن گردشگران در استان نیز فراهم شد.

 

طاهایی تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان را دو میلیون و یکصد هزار نفر اعلام کرد و گفت: امیدواریم بدون هیچ مشکل امنیتی انتخابات پرشور را در مازندران برگزار کنیم.

 

استاندار مازندران پس از رای گیری در منزل شهید بخشی در شهر ساری حضور یافت.

 

بازدید رئیس ستاد انتخابات مازندران از شعبات اخذ رای ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سید علی اکبر طاهایی در نخستین ساعات رای گیری در استان، از تعدادی شعبات اخذ رای در مرکز استان بازدید کرد.

 

طاهایی که در این بازدیدها فرماندار ساری، مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیر کل بنیاد شهید و اوقاف مازندران وی را همراهی می کردند از شعبات اخذ رای ذغالچال، مسجد فاطمه زهرا(س) و مسجد باقرزادگان ساری با اعضای صندوق ها و مردم دیدار و گفت و گو کرد.

 

استاندار مازندران همچنین با حضور در گلزار شهدای ساری با آرمان های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کرد./950/پ202/ع

ارسال نظرات