۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۷۴۹۷۷
همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود؛

درس تفسیر قرآن حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی در قم

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان درس‌ تفسیر قرآن حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی از مراجع تقلید در قم برپا می‌شود.
نماز و تفسير قرآن آيت الله مکارم شيرازي در حرم حضرت فاطمه معصومه درس تفسير قرآن کريم توسط آيت الله سبحاني در مدرسه حجتيه قم حضرات آيات سبحاني و مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طبق سنت همه ساله و همزمان با ماه مبارک رمضان درس تفسیر قرآن کریم حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی و حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، از نخستین روز این ماه پر خیر و برکت برگزار می‌شود.

 

براساس این گزارش، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی درس تفسیر قرآن کریم خود را در شبستان امام خمینی‌(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه‌(س) پس از اقامه نماز ظهر و عصر بیان خواهد کرد.

 

نماز ظهر و عصر شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) نیز به امامت این مرجع تقلید اقامه می‌شود.

 

در مدرسه حجتیه و در میان خیل طلاب و فضلای ایرانی و غیر ایرانی جامعةالمصطفی العالمیه نیز حضرت آیت‌الله سبحانی بعد از نماز ظهر و عصر به بیان تفسیر قرآن کریم خواهد پرداخت.

 

نماز ظهر و عصر نیز به امامت حضرت آیت‌الله سبحانی در مسجد مجتمع آموزش عالی فقه قم (مدرسه حجتیه) اقامه می‌شود.

 

گفتنی است، درس تفسیر قرآن حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به صورت مستقیم از شبکه نور قم و در تفسیر قرآن حضرت آیت‌الله سبحانی از شبکه سراسری قرآن پخش خواهد شد./920/ت302/ج

ارسال نظرات