۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۷۵۸۶۱

عرضه بیش از 3 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه تبلیغات اسلامی خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ابراز داشت: بیش از 3 هزار عنوان جلد کتاب در بخش های گوناگون مطالعاتی در این نمایشگاه عرضه شده است.
نمايشگاه کتاب

محمد کتانی، مسؤول مرکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی با رویکردی جدید افتتاح شده است، تصریح کرد: این مرکز برای نخستین بار در استان خوزستان افتتاح شده و تخصصی ترین نمایشگاه در زمینه کتب و محصولات تربیتی و مذهبی است.

وی بخش های این نمایشگاه را در چند زمینه ادبیات، معرفتی، تربیتی، مذهبی و تاریخ اسلام عنوان کرد و افزود: کتب موجود در نمایشگاه از 20 درصد تخفیف برخوردارند که علاقهمندان می توانند هر روز به جز روزهای تعطیل به محل آن مراجعه و خرید خود را انجام دهند.

کتانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عرضه آثار استاد شهید مرتضی مطهری در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: قفسه های جداگانه ویژه کتب و آثار آیت الله شهید مطهری در این نمایشگاه وجود دارد که از مهم ترین آن ها در زمینه تربیت اسلامی، معرفتی و آموزشی است.

مسؤول مرکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که آثار رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه عرضه شده است، ابراز داشت: بیشتر کتب رهبر معظم انقلاب در زمینه تربیت اسلامی، جامعه اسلامی، دین و اسلام شناسی در نمایشگاه موجود است.

کتانی افزود: بیش از 3 هزار عنوان تاکنون در نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان عرضه شده که پیش بینی می شود در آینده این آمار روند صعوی داشته باشد و کل آثار علما و فضلا در این مرکز گردآوری خواهد شد.

مسؤول مرکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که بیشتر بازدیدکنندگان از مرکز دانشجویان، طلاب و روحانیان تشکیل می دهند خاطرنشان کرد: از ابتدای افتتاح این نمایشگاه تاکنون بازدید خوبی از مرکز شده است.

وی با اشاره به زمان بازدید از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند در نوبت صبح ها از ساعت 8 تا 13 و در نوبت عصر ساعت 17 تا 22 مراجعه کنند.

مسؤول مرکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که در این نمایشگاه آثار حضرات آیات جوادی آملی، سبحانی و مکارم شیرازی عرضه می شوند، گفت: سعی شده در این نمایشگاه آثار فاخر اساتید، کارشناسان در زمینه دینی گردآوری شود.9458/ت302/ب

ارسال نظرات