۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۷۹۶۹۶

برگزاری کلاس آموزش قرآن ویژه دانش آموزان شهرستان نهبندان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان از برگزاری کلاس آموزش قرآن برای دانش آموزان روستای بندان شهرستان نهبندان خبر داد.
قرآن نفيس

حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی،مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که این دوره آموزشی برای دانش آموزان پسر روستای بندان برگزار شده است، گفت: آموزش قرآن برای نوجوانان و دبستانی ها بسیار حایز اهمیت است و حضرت امام(ره) نیز درباره این قشر سفارش کردند و فرمودند؛دبستانی ها را دریابید که برای دانشگاه دیر شده است.

 

 

وی افزود: برای جذب هر چه بیشتر نوجوانان به سمت و سوی قرآن، برگزاری کلاس محدودیت ندارد و دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی در این موضوع تاکنون اهتمام لازم را داشته است.

 

 

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان با بیان این که در پایان کلاس های آموزشی قرآن به دانش آموزان جوایزی اهدا می شود گفت: برگزاری اردوی تابستانی برای دانش آموزان یکی از جوایز این دوره برای قرآن آموزان است.

 

 

حجت الاسلام لطفی یادآور شد: در این دوره 20 نفر از دانش حضور داشتند بعد از ماه مبارک رمضان کلاس آموزشی برای دانش آموزان دختر این شهرستان نیز برگزار خواهد شد./9313/ت303/پ

ارسال نظرات