۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۸۰۸۹۶

خبرنگاران همیار پلیس در آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ فرماندهی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در انعکاس اخبار پلیس تقدیر کرد.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ اسماعیل‌زاده، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ای در پیشگیری از وقوع جرائم اظهار داشت: نیروی انتظامی استان بیشترین بهره را از همکاری و تعامل با رسانه‌ها و خبرنگاران برده است.


وی امنیت پایدار، آرامش و آسایش در جامعه را مرهون اطلاع‌رسانی خبرنگاران به عنوان زبان گویای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی در جامعه عادت‌های غلط ریشه‌کن می شود، رسانه ها با ارتقای بینش و آگاهی مردم نسبت به قوانین و مقررات در برقراری امنیت و قانونمندی در جامعه گام‌های مؤثری بر می دارند.


اسماعیل‌زاده با بیان این‌که آذربایجان شرقی از نظر رتبه امنیتی جزو استان های برتر کشور و در وقوع جرائم خشن آماری نزدیک به صفر دارد، گفت: همه این خبرهای خوش در سایه تعامل نزدیک پلیس با رسانه‌ها و همفکری خبرنگاران و خادمان ملت در نیروی انتظامی محقق شده است.


همچنین سرهنگ عباس‌زاده، معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاری مقدس است، چراکه با فکر و روان جامعه ارتباط دارد، خبرنگار با یافتن و طرح نارسایی ها و مشکلات جامعه در جهت رفع ایرادات مسؤولان را یاری می دهند.


وی روز خبرنگار را روز شکوفایی قلم و گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی دانست و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان همواره در مسیر خیر و صلاح جامعه حرکت کرده اند و با توجه به اصل امانت‌داری و صداقت در کار خبری واقعیت ها را آنچنان که هست منتشر می کنند.


سرهنگ عباس زاده با تأکید بر نقش خبرنگاران در پیشگیری از وقوع جرائم و ارتقای آگاهی خانواده ها از قوانین و هشدارهای پلیسی گفت: امنیت پایدار جامعه با رسالت خطیر خبرنگاران گره خورده است، به یقین ارتقای سطح تعامل رسانه ها و با پلیس می تواند وقوع بسیاری از جرائم را ریشه‌کن کند.


گفتنی است، در پایان این مراسم جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب استان به طرح مباحث و مشکلات پیش‌روی تعامل خبرنگاران با نیروی انتظامی استان پرداختند و جانشین انتظامی استان به صورت نمادین از تعدادی از پیشکسوتان عرصه خبر تجلیل کرد./935/
پ203/ب

ارسال نظرات