۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۸۱۰۲۱
نماینده مجلس:

مجلس برای سه وزارتخانه باقیمانده انتظار بیشتری از روحانی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت پس از حماسه 24 خرداد و رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی انتظار تحقق وعده های اقتصادی داده شده از سوی دولت یازدهم را دارند.
عباس فلاحي نماينده مردم اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي

عباس فلاحی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که فضای شور و نشاط سیاسی به وجود آمده در کشور در سایه وحدت و ولایت حاصل شده است، اظهار داشت: ادامه این روند نیز تنها با وحدت، یکدلی و تبیعت از رهنمودهای ولایت فقیه ممکن است.


وی دریافت رأی اعتماد اکثر اعضای کابینه دولت یازدهم از مجلس را نشانه تعامل میان دولت و مجلس دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام مجلس در توجه عملی به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تعامل میان قوای سه گانه و یاری همگان به موفقیت دولت یازدهم بوده است.


فلاحی با اشاره به این‌که انتظار وکلای ملت از وزرایی که رأی اعتماد مجلس را دریافت کرده‌اند، امانت‌ داری در دوران مسؤولیت و صداقت با مردم است، گفت: ملت پس از حماسه 24 خرداد و رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی انتظار تحقق وعده های اقتصادی داده شده از سوی دولت یازدهم را دارند.


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تأکید بر این‌که زمان تحقق وعده‌های انتخاباتی دولت فرا رسیده است، گفت: انتظار داریم دولت گام‌های عملی در رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم بردارد، ضمن این‌که توجه به حل معضل اقتصادی کشور نباید مسؤولان را از رسالت فرهنگی خود باز دارد.


وی با اشاره به وعده دولت مبنی بر رفع برخی از مشکلات اقتصادی کشور در 100 روز افزود: البته باید توجه داشت که ریشه‌کن شدن برخی معضلات اقتصادی نیازمند ماه‌ها و بلکه سال‌ها کار زیربنایی است، ضمن این‌که مجلس در کنار دولت اهتمام جدی بر تسریع در امور دارد.


فلاحی در پایان با بیان این‌که عدم دریافت رأی اعتماد نمایندگان از سوی سه وزیر پیشنهادی نشانه عدم تعامل مجلس با دولت نیست، گفت: نمایندگان انتظار گزینه‌های بهتری از حجت الاسلام روحانی برای تصدی مدیریت سه وزارتخانه های مهم علوم تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش دارند./935/ت302/ج

ارسال نظرات