۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۸۲۸۹۴
16 و 17 شهریورماه؛

همایش پایداری در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین شبکه فعالان حوزه ایثار و شهادت با برپایی همایش «پایداری» در شهر مقدس قم، فعالیت خود را آغاز می‌کند.
 مؤسسه روايت سيره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین شبکه فعالان حوزه ایثار و شهادت با برپایی همایش دو روزه «پایداری» که 16 و 17 شهریورماه به همت مؤسسه مطاف عشق وابسته به مؤسسه روایت سیره شهدا در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 
براساس این گزارش، این شبکه با هدف شناسایی، فعال‌سازی و توانمندسازی موسسات مرتبط با حوزه ایثار و شهادت در کشور و به همت موسسه فرهنگی مطاف عشق وابسته به موسسه سیره شهدا قم و با همکاری وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است.
 
در مراسم افتتاحیه همایش دو روزه «پایداری» که با حضور برخی از مسؤولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود، مهندس اکبری معاون وزیر ورزش و جوانان، حاج حسین یکتا مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا‌(عج) و حجت‌الاسلام ماندگاری مسؤول موسسه روایت سیره شهدا سخنرانی می‌کنند.
 
این گردهمایی همچنین با برنامه‌هایی از قبیل هم‌اندیشی دبیرخانه‌های استانی شبکه، کارگاههای آموزشی و پژوهشی، حضور در گلزار شهدا با سخنرانی سردار کاجی و شعر خوانی حمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.
 
لازم به ذکر است که مراسم افتتاحیه همایش پایداری،‌ شنبه 16 شهریورماه از ساعت 8:30 در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) به نشانی قم ـ بلوار امین ـ بلوار جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
 
همچنین مراسم اختتامیه این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار و با اعطای پروانه فعالیت دبیرخانه‌ها، یکشنبه 17 شهریورماه از ساعت 8:30 در اردوگاه ولایت واقع در میدان 72 تن قم برپا خواهد شد.
 
گفتنی است، دبیرخانه‌های استانی شبکه فعالان حوزه ایثار و شهادت از میان بیش از 2000  مجموعه فعال تخصصی حوزه ایثار و شهادت در کشور انتخاب شده‌اند./920/پ202/ی
ارسال نظرات