۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۸۳۱۷۹
به مناسبت ولادت حضرت معصومه؛

ویژه‌نامه زنده بانوی کرامت از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ویژه برنامه «بانوی کرامت» را روی آنتن می‌برد.
 بانوي كرامت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با خجسته میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها، آغاز دهه کرامت و سالروز افتتاح رادیو معارف، ویژه‌برنامه زنده «بانوی کرامت» تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.

 

در این برنامه کارشناسانی همچون خانم‌ها خدابخشی، تختی و حاج‌احمدی به بررسی و تبیین جنبه‌های الگویی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها برای نسل امروز به ویژه دختران جوان، دریافت سبک از عزت و جایگاه رفیع آن حضرت  و صفات برجسته ایشان از قبیل: عفت و حیا، معصومیت اکتسابی، علم‌آموزی و عالمه بودن، عبادت و بندگی خدا در جوانی، عجین کردن علم و عبادت با حضور اجتماعی و موثر و ولایت‌مداری می‌پردازند.

 

گزارش مردمی و میان‌برنامه‌های شاد ویژه میلاد از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

 

ویژه‌برنامه «بانوی کرامت» کاری از گروه معارف و فقه به سردبیری و تهیه‌کنندگی اعظم ایرانی و اجرای محبوبه شیرعلی شنبه 16 شهریور 92 از ساعت 9 صبح به مدت 120 دقیقه تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند رادیو معارف را علاوه بر گیرنده‌های دیجیتالی (ست تاپ باکس) بر روی موج FM  ردیف 96 مگاهرتز دریافت کنند./9191/د102/ی

ارسال نظرات