۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۸۳۸۵۵
آیت الله علم‌الهدی:

دشمنان در مقابله با فرهنگ اصیل اسلام عاجز مانده اند/دولت باید به دنبال گسترش دین باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: حفظ و حراست از خون شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس تنها با تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اعتلای کلمه الله محقق خواهد شد.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مجلس گرامیداشت سی و دومین سالگرد شهادت آیت الله سیداسدالله مدنی در مسجد مقبره تبریز، اظهار داشت: مردم ایران در طول بیش از سه دهه با تمام سرمایه های مادی و معنوی خود در راه تداوم آرمان های والای انقلاب و نظام اسلامی مقابل ظالمان شرق و غرب ایستادگی کرده است.


وی تقدیم شهدای محراب همچون آیت الله مدنی و قاضی طباطبایی را نمونه‌ای از ایثارگری‌های بی حد و حصر ملت ایران در راه دفاع از آرمان‌های و اهداف الهی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: شهید آیت الله مدنی نیز خود عاشق شهادت بود و خطبه‌های سراسر عارفانه آن عالم مجاهد سندی از شور و اشتیاقش برای شهادت است.


آیت الله علم الهدی با اشاره به نقش شهید مدنی در افشاگری‌ علیه منافقان و گروهک‌های تروریستی داخل و خارج از کشور گفت: برخلاف تصور و ادعای برخی کوته‌فکر شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهید مدنی به خاطر توسعه سیاسی غربی، اقتصاد لیبرالی و عمران و آبادانی کشور جان خود را فدا نکرده اند.


وی ادامه داد: خون پاک این شهدای عالی‌مقام برای اسلام و اعتلای دین در سراسر جهان تقدیم شده است، بر همین اساس امروز به برکت خون شهدای انقلاب و شهدای محراب پرچم اسلام و تشیع در سراسر جهان برافراشته شده و دشمن در مقابله با فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی(ص) عاجز مانده است.


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که حفظ و حراست از خون شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس تنها با تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اعتلای کلمه الله محقق خواهد شد، تصریح کرد: حقیقت امر آنست که نسل سوم انقلاب نیز مانند جوانان اوایل انقلاب با همان شور و هیجان در حفظ انقلاب و حریم ولایت آماده جانفشانی هستند.


امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تغییر دولت‌ها و یا ترکیب مجلس تأثیری در اصول و مبانی کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد، اظهار داشت: در این نظام الهی هر جریان سیاسی که بر مسند قدرت باشد و یا مجلس شورای اسلامی با هر ترکیب و شکلی که ایجاد شود، باید در قالب حدود الهی قرار گیرد.


وی عدول از آرمان‌ها و مبانی اصلی انقلاب را آغاز انحرافی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: هرچند مدیریت سیاسی و اقتصادی برای کشور لازم است تا مردم را از تنگناهای اقتصادی و معیشتی نجات دهد، اما این تنها ملاک ارزیابی دولت ها نیست، ملاک اصلی ارزیابی دولت ها توسعه و گسترش دین، حلال و حرام الهی و جلوگیری از منکرات دین است.


آیت الله علم الهدی ادامه داد: هر دولتی که بتواند در گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر نهایت تلاش را داشته باشد، به یقین در خدمت‌رسانی به مردم نیز شب و روز نخواهد داشت، چراکه دولتمردان این نظام خدمت به خلق الله را بزرگترین معروف و مبارزه با فساد، رانت، رشوه و بدحجابی را بزرگترین نهی از منکر می دانند./935/پ201/ب

ارسال نظرات