۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۸۴۱۹۴

استقبال بیش از 2000 نفر در 10 روز اول ثبت نام طرح ملی مفتاح

خبرگزاری رسا ـ بیش از 2000 نفر از سراسر کشور در 10 روز اول ثبت نام طرح ملی مفتاح آموزش تلفنی مفاهیم قرآن کریم از سراسر کشور از آن استقبال کردند.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر، محمدصادق محسنی کبیر، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: بیش از 2000 نفر از سراسر کشور در 10 روز اول ثبت نام طرح ملی مفتاح «آموزش تلفنی مفاهیم قرآن کریم» از سراسر کشور از آن استقبال کردند.

این طرح جدیدترین روش آموزش غیرحضوری مفاهیم قرآن کریم در کشور می‌باشد که در مدت 15 تا 18 ماه طی 5 تا 6 ترم آموزشی براساس سطوح علمی افراد برگزار می‌شود.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام در این طرح ملی پس از دریافت برنامه آموزشی و بسته کمک آموزشی به صورت منظم هفته‌ای دو مرتبه یا یک مرتبه تحت آموزش اساتید پشتیبان خود قرار می‌گیرند و طی فرایند آموزشی با لغات قرآن و ترجمه آن ، قواعد عربی و ترجمه آیات و عبارات بر اساس کتاب‌های مفاهیم استاد وکیل آشنا می‌شوند.

محسنی کبیر گفت: این افراد پس گذراندن این دوره آموزشی، به ترجمه قرآن کریم مسلط شده و آمادگی فهم قرآن کریم و همچنین توانایی درک راحتتر تفسیر و تدبر در قرآن را دارا می‌شوند.

وی در خصوص بسته کمک آموزشی این طرح ملی گفت: بسته کمک آموزشی این طرح شامل کتاب‌های هدی «راهنمای مفاهیم قرآن و کلیدهای فهم بهتر قرآن»، مفاهیم استاد وکیل، سعی «تمرین مفاهیم قرآن» و لوح فشرده استاد پرهیزگار می‌باشد.

محسنی در آخر افزود: علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند تا فردا دوشنبه 25 شهریور با شماره تلفن 66978001-021 تماس بگیرند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سامانه جامع آموزشی هدی مراجعه کنند./966/د102/ن

ارسال نظرات