۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۸۵۸۲۴
نماینده ولی فقیه در ایلام:

ترویج فرهنگ قرآن آموزی نیازمند عزم همگانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ایلام تداوم انقلاب اسلامی را در گروه عمل به قرآن دانست و تصریح کرد: فرهنگ قرآنی، به عنوان امری مهم باید در کنار سایر شئون زندگی فردی و اجتماعی بشر، مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمين لطفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های قرآنی در جامعه نیازمند عزم همگانی است.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم و معارف اسلامی استان، با بیان این که نهادینه کردن فرهنگ غنی قرآن همواره بایستی مورد توجه جدی مردم و مسؤولان قرار گیرد، افزود: انس اقشار مردم با این کتاب آسمانی جامعه را از بسیاری ناهنجاری ها مصون نگه می دارد.


وی، در ادامه تداوم انقلاب اسلامی را در گروه عمل به قرآن دانست و تصریح کرد: فرهنگ قرآنی، به عنوان امری مهم باید در کنار سایر شئون زندگی فردی و اجتماعی بشر، مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی همچنین راه اندازی دانشگاه علوم و معارف اسلامی را فرصت مناسبی برای تبیین و توسعه معارف اسلامی در استان عنوان کرد.


وی، در پایان بر ضرورت توسعه دانشگاه ها و مراکز علوم قرآنی تاکید و خاطرنشان کرد: توسعه مراکز آموزش عالی در زمینه فعالیت های قرآنی جامعه را هر چه بیشتر به سمت و سوی جامعه قرآنی هدایت خواهد کرد./901/پ202/ب

ارسال نظرات