۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۸۶۱۲۶

بازدید رییس پیشین دانشگاه علامه از خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی رییس پیشین دانشگاه علامه طباطبایی از بخش‌های مختلف خبرگزاری رسا در قم بازدید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدصدرالدين شريعتي رييس پيشين دانشگاه علامه طباطبايي حجت‌الاسلام والمسلمين سيدصدرالدين شريعتي رييس پيشين دانشگاه علامه طباطبايي حجت‌الاسلام والمسلمين سيدصدرالدين شريعتي رييس پيشين دانشگاه علامه طباطبايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالدین شریعتی رییس پیشین دانشگاه علامه طباطبایی، لحظاتی پیش از بخش‌های مختلف خبرگزاری رسا در قم بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های تخصصی این رسانه حوزوی قرار گرفت.

 

وی که برای شرکت در نشست علمی تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها؛ اماها و اگرها در خبرگزاری رسا حضور یافته است، از بخش های مختلف خبرگزاری رسا بازدید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های خبری خبرگزاری رسا، پوشش مناسب خبری رهنمودهای علما و همچنین فعالیت حوزه‌های علمیه به ویِژه حوزه‌های استانی را ضروری دانست.

 

رییس پیشین دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: خوشبختانه خبرگزاری رسا در این عرصه تا‌کنون فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته است که امیدواریم بتواند در همه نقاط کشور رویدادهای مرتبط با حوزه‌های علمیه و علما را به خوبی پوشش دهد و تریبونی برای انعکاس دیدگاه‌های آنان باشد.

 

وی ابراز امیدواری کرد خبرگزاری رسا در انجام وظایف و ماموریت های خود و همچنین پاسخگویی به شبهات به ویژه در فضای مجازی موفق باشد.

 

 

همچنین حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این رسانه حوزوی ارائه کرد.

 

سردبیر و دبیران خبرگزاری رسا نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این رسانه حوزوی پرداخته و پوشش و انعکاس اخبار مراجع تقلید، علما و حوزه‌های علمیه را وظیفه دینی خود برشمردند./920/پ202/ج

ارسال نظرات