۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۸۸۵۸۸
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور:

وصیت نامه های شهدا سرشار از نکات اخلاقی و تربیتی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشورگفت: روحانیت پیشتاز فعالیت های انقلاب و جنگ نرم در برهه کنونی است.
مسؤول بسيج طلاب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، حجت الاسلام علی رضایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور، پیش از ظهر امروز، در همایش تجلیل از ایثارگران و جانبازان خوزستان، با اشاره به فعالیت های گسترده روحانیت در زمینه فرهنگی و علمی اظهار داشت: در برهه کنونی پرچم داران اسلام حقیقی جامعه روحانیت است.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که یاران امام حسین(ع) یارانی بی ادعا بودند، ابراز داشت: روحانیت پیشتاز فعالیت های انقلاب و جنگ نرم در برهه کنونی است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور در ادامه سخنانش تأکید کرد: اگر خواهان گسترش فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی هستیم باید در مرحله نخست پیرو کلام امام خمینی(ره) و رهبری باشیم.

وی با بیان این که صبر و پایداری یکی از مهم ترین ملاک ها در هشت سال دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحمیلی روحانیت با ابزار تبلیغ در جوانان رزمنده شوق شهادت ایجاد می کردند و خود نیز به این مقام بزرگ نایل می شدند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور وصیت نامه های ازرشی شهدا را سرشار از نکات ناب اخلاق و تربیتی دانست و افزود: در وصیت نامه های شهدا به ویژه شهدای روحانی نکات و نوشته های اخلاقی در زمینه تربیت اسلامی نگاشته شده است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: نتیجه و تلاش های روحانیان در حوزه های علمیه امروز می توان را در نقاط گوناگون ایران مشاهد کرد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که ایران اسلامی در برهه کنونی از جایگاه بسیار خوبی در منطقه و جهان برخودار است، تأکید کرد: اگر اقتصاد مقاومتی همان گونه که رهبر معطم انقلاب اسلامی بیان کرده اند اجرا شود به یقین ایران جزو کشور های دارای اقتصاد پویا خواهد شد./9458/پ203/غ

ارسال نظرات