۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۸۸۸۲۱
فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب:

تبیین درست مسأله امامت به حل مشکلات جهان اسلام کمک می‌کند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با بیان این‌که غدیر متعلق به همه جهانیان است، گفت: همه مشکلات امروز جهان اسلام به خاطر عدم تبیین درست مسأله ولایت است.
سردار مهدوي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم، در مراسم تجلیل از برگزار کنندگان نمایش واقعه غدیر که پیش از ظهر امروز در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، گفت: سرنوشت تاریخ اسلام در دو روز غدیر و عاشورا رقم خورد.

وی با اشاره به انحرافاتی که پس از پیامبر اسلام در رابطه با غدیر حادث شد، ابراز کرد: امام حسین(ع) و یاران با وفایشان در روز عاشورا تلاش کردند تا انجرافات را از بین برده و مردم در مسیر مستقیم ولایت قرار گیرند.

مهدوی نژاد بر ضرورت قدردانی از همه کسانی که در بازسازی واقعه غدیر تلاش داشتند تأکید کرد و افزود: برگزاری این مراسم از سال 89 با ابلاغ سازمان بسیج در قم آغاز شد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به پیشتازی مردم قم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، گفت: مردم قم در مسأله بازسازی غدیر نیز الگوی دیگر شهرهای کشور شدند و امروز بازسازی واقعه غدیر در بیش از 122 نقطه کشور به نمایش درآمد.

وی با بیان این که نسبت به مسأله امامت باید اهتمام بیشتری داشته باشیم، اظهار کرد: امیدواریم با این گام‌های بسیار ناچیز بتوانیم از غربت و مظلومیت اهل بیت(ع) بکاهیم.

مهدوی نژاد با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای از بین بردن نور ولایت، گفت: همه مشکلات امروز جهان اسلام به خاطر عدم تبیین درست مسأله ولایت است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با بیان این‌که غدیر متعلق به همه جهانیان است، گفت: حضرت علی(ع) متعلق به کل عالم امکان است از این رو همه باید برای تبیین مسأله امامت تلاش کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در پایان توسعه مراسم‌های مذهبی در کشور را به برکت رشد، بصیرت و آگاهی مردم ایران ذکر کرد./927/پ202/ن

ارسال نظرات