۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۸۸۸۲۸

برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بیش از 60 نقطه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به زمان و مکان برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اهواز اشاره کرد و افزود: این مراسم دوشنبه همزمان با 13 آبان ماه با عنوان تجمع بزرگ استکبار ستیزی در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
حجت الاسلام سعيد جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خوزستان

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) خاطرنشان کرد: این روز یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی به زمان و مکان برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اهواز اشاره کرد و افزود: این مراسم، دوشنبه همزمان با 13 آبان ماه با عنوان تجمع بزرگ استکبار ستیزی، ساعت 9 صبح در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که استکبارستیزی از ارکان ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: تجمع بزرگ استکبارستیزی امسال باحضور همه اقشار مردم نظیر بازاریان، طلاب حوزه های علمیه، تشکل های مختلف و دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نقاط گوناگون خوزستان اشاره و ابراز داشت: مراسم 13 آبان در بیش از 60 نقطه استان خوزستان برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفری به شعار محوری روز 13 آبان ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: شعار محوری امسال با توجه به نزدیکی به ماه محرم و الگو گیری از «شعار هیهات من الذله» در حادثه کربلا، در راستای اعلام بیزاری از دشمنان اسلام، شعار «مرگ بر آمریکا» می باشد که نماد اصلی شیطان بزرگ و استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: دیدار دانش آموزان و دانشجویان با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، برپایی نمایشگاه عکس از جنایات سران استکبار، آمریکا، اسرائیل و انگلیس در مدارس، سخنرانی کارشناسان سیاسی در راستای تبیین هرچه بیشتر جنایات آمریکا از دیگر برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در این ایام است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: همزمان با 13 آبان در مدارس استان خوزستان زنگ استکبار ستیزی نواخته خواهد شد./9464/ت302/غ

ارسال نظرات