۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۸۹۲۳۹
استاد حوزه علمیه:

شبکه های ماهواره ای درصدد ترویج دین گریزی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با تاکید بر این که شبکه های ماهواره ای به دنبال ترویج دین گریزی در جامعه است، گفت: ماهواره آسیب فراوانی به جامعه وارد کرده و شبکه های فارسی زبان درصدد تروج فساد بوده که پدرها و مادرها باید مراقب فرزندان خود باشند.
شبکه هاي ماهواره اي2

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسن رحمتی، استاد حوزه علمیه، ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان آمل با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر باید با محبت و متانت همراه باشد، گفت: انسان باید در این امر مهم اول خودش را تزکیه کرده و با زبان خوش جلو برود تا اقدام او اثرگذار باشد.

 

وی با اشاره به این که اولویت ها باید در امر به معروف و نهی از منکر رعایت شود، بیان داشت: دایره نفوذ را رها کرده و رفتیم در جاهایی که نفوذ کم بوده و باید ابتدا از خانواده خود شروع کنیم که تأثیرگذاری زیادی دارد.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که صبر و حوصله در امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت والایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: انسان نباید نسبت به امور اطراف خود بی تفاوت بوده و باید حس مسؤولیت پذیری را در خود ترویج دهد.

 

حجت الاسلام رحمتی با تاکید بر این که شبکه های ماهواره ای به دنبال ترویج دین گریزی در جامعه است، گفت: ماهواره  آسیب فراوانی به جامعه وارد کرده و شبکه های فارسی زبان درصدد تروج فساد بوده که پدرها و مادرها باید مراقب فرزندان خود باشند.

 

استاد حوزه علمیه، ادامه داد: انسان باید نسبت به اطراف خود مسؤول بوده و نباید بگوید به من ربطی ندارد تا بخواهد با این کار برای خود توجیهی بیاورد.

 

وی با تاکید بر این که امر به معروف و نهی از منکر از اهداف والای قیام سرور و سالار شهیدان بوده که در این راستا جان پاک خود را فدا کرده است، گفت: اگر الگوی ما امام حسین(ع) است باید الگوپذیری سالم را در جامعه ترویج دهیم.

 

حجت الاسلام رحمتی با بیان این که انسان باید به وظایف دینی خود به درستی عمل کند، ادامه داد: دشمنان با جنگ نرم می خواهند دین و عفت را از ما بگیرند که باید مراقب باشیم.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به سخنی از امام علی(ع)، گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر سبب خواهد شد تا شیطان گام به گام بزرگ شود.

 

وی با بیان این که انسان باید از نعمت های خداوندی به بهترین نحو ممکن استفاده کند، بیان داشت: انسان باید در تلاش باشد تا با حرکت در صراط مستقیم در راستای تقرب الی الله گام بردارد.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که امربه معروف و نهی از منکر برای همه واجب است، گفت: باید در تلاش باشیم تا این امر ارزنده به نحوی شایسته ای در جامعه اجرایی شود./950/پ203/س

ارسال نظرات