۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۹۲۲۴۹
سردار فضلی مطرح کرد؛

جایگاه ایران اسلامی در جهان سبب خشم دشمن شده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور و گستردگی دیپلماسی ایران برای دشمن سنگین و غیر قابل قبول بوده و او را به خشم آورده است.
سردار فضلي

علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، در حاشیه رزمایش بزرگ الی بیت المقدس گردان های رزمی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، با اشاره به توان تشکل بسیج در برهه کنونی اظهار داشت: امروز بسیج با توانایی شگرف گام به حفاظت و پیروی از آرمان های امام خمینی(ره) و نظام اسلامی برداشته است.

وی با تأکید بر توان رزمی بسیج ابراز داشت: آموزش های رزمی و نظامی که در غالب رزمایش های بزرگ به نیرو های بسیج آموزش داده می شود تأثیر ویژه ای بر روحیه رزمی آن ها می گذارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که جایگاه ایران اسلامی امروزه نه تنها در منطقه بلکه در جهان به اوج و تثیبت خویش رسیده است، خاطرنشان کرد: حضور و گستردگی دیپلماسی ایران برای دشمن سنگین و غیر قابل قبول بوده و او را به خشم آورده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمایش الی  بیت المقدس در همه استان های کشور برگزار می شود و استان خوزستان بیست و سومین استانی است که این  رزمایش در آن برگزار می شود.

فضلی تأکید کرد: علی رغم  این شرایط آب و هوایی در خوزستان شاهد حضور هزاران بسیجی از سرتاسر استان به همت سپاه حضرت ولی عصر(عج) بوده ایم و این رزمایش از برترین رزمایش های کشور بوده است.

وی تصریح کرد: پیام صریح این رزمایش ها برای  دشمنان قسم خورده، معاندین و فتنه گرانی است که تصور باطلی در ذهن دارند با این که بارها طعم تلخ شکست را چشیده و بار دیگر نمایش اقتدار و قدرت دریادلان بسیجی هیچ روزنه امیدی برای آنها باقی نگذاشته است و این رزمایش ها پیام یاس و ناامیدی برای آنها خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه گفت: این صلابت و هوشیاری و بیداری رزمندگان اسلام نشان می دهد بسیجیان ما آمادگی لازم  برای پاسخ دادن  به هرتهدید دشمن را دارند.

فضلی ضمن اشاره به مقطع زمانی برگزاری این رزمایش و یادآوری روزهای مجاهدت و بصیرت اظهار داشت: امروز حال و هوای رزمایش الی بیت المقدس خاطرات عملیات کربلای 4و5 در دی ماه سال 65  را زنده کرد./9458/پ202/ج

 

ارسال نظرات