۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۹۴۱۶۵
آیت الله علوی گرگانی:

سازمان بازرسی با هیچ کس تعارف و رودربایستی نداشته باشد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت مسأله نظارت و بازرسی، گفت: ناظران باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و در انجام وظیفه و مأموریت بدون ترس بوده و با کسی رودربایسی نداشته باشند.
ديدار اعضاي برگزار کننده همايش دکترين مهدويت با آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بازرسی استان قم، مسأله نظارت و بازرسی را موضوعی با اهمیت ذکر کرد.

وی مسؤولیت ناظران در انجام امور را سنگین ارزیابی کرد و ابراز داشت: در مواردی که خلافی صورت می‌گیرد نخستین فردی که مؤاخذه می‌شود ناظران هستند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: ناظران باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و در انجام وظیفه و مأموریت بدون ترس بوده و با کسی رودربایسی نداشته باشند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کرد: مسؤولان بازرسی و ناظران باید گزارشات را به صورت دقیق ارسال کنند و بدانند که در این راه از اجر و پاداش ویژه الهی برخوردار هستند.

وی بر ضرورت توجه به عاقبت کارها و آخرت تأکید کرد و گفت: کسانی که عمل خلاف انجام می‌دهند فکر نکنند کار آنها به سرانجام رسیده و باید در آخرت پاسخگوی اعمال و رفتار خود نزد پروردگار باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تأکید کرد: ‌انسان باید در زندگی مراقب باشد و در برابر رشوه از خود مقاومت به خرج دهد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که بسیاری از انسان‌ها با پول فریب خورده‌اند، اظهار کرد: باید در زندگی مراقب کارهای خود باشیم تا در آخرت عاقبت به خیر و سعادتمند باشیم./927/پ202/ج

ارسال نظرات