۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۹۶۵۱۸
آیت الله مکارم شیرازی:

مرحوم آیت الله موسوی کرمانی از اصحاب و همراهان خاص آیت الله بروجردی بود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تجلیل از شخصیت و خدمات مرحوم آیت الله موسوی کرمانی، آن مرحوم را از اصحاب و همراهان خاص حضرت آیت الله العظمی بروجردی دانست.
آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، یاد و خاطره مرحوم آیت الله موسوی کرمانی را گرامی داشت و ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفت.

 

وی با بیان این که آیت الله موسوی کرمانی مردی بسیار وارسته، متقی و بقیه الماضین بود، گفت: حدود یکصد سال از عمر شریف ایشان می گذشت، آیت الله موسوی کرمانی از همراهان و اصحاب خاص مرحوم حضرت آیت الله العظمی بروجردی بود.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی فعالیت های علمی آن عالم ربانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از آثار مهم ایشان، تحقیقی است که روی کتاب شریف روضه المتقین انجام دادند و اکنون نیز به چاپ رسیده؛ همچنین کتاب مستقل و آثار دیگری نیز از آن مرحوم به جای مانده است.

 

این مرجع تقلید در پایان از آیت الله موسوی کرمانی به عنوان عالمی برجسته یاد کرد و تجلیل از علما را امری پر اهمیت دانست و از طلاب و روحانیان به منظور حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت آن مرحوم دعوت کرد.

 

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر آیت الله موسوی کرمانی تا ساعتی دیگر در قم برگزار می شود و حضرت آیت الله مکارم شیرازی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه می کند.

 

همچنین مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله موسوی کرمانی امشب بعد از نماز مغرب و عشا از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مسجد اعظم قم برگزار می شود. /924/پ202/ج

ارسال نظرات