۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۹۶۹۶۲
از 18 تا 21 بهمن ماه؛

هشتمین المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعه المصطفی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تربیتی مؤسسه آموزش زبان و فرهنگ جامعه المصطفی العالمیه گفت: هشتمین المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعة المصطفی العالمیه روز شنبه، نوزدهم بهمن ماه آغاز می‌شود.
جامعه المصطفي العالميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید روح‌الله طباطبایی، معاون فرهنگی تربیتی مؤسسه آموزش زبان و فرهنگ جامعه المصطفی العالمیه پیش از ظهر امروز در نشست خبری هشتمین المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعة المصطفی العالمیه از برگزاری این دوره از المپیاد در روز شنبه، نوزدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

وی ادامه داد: هشتمین دوره المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعةالمصطفی العالمیه به میزبانی مؤسسه آموزش زبان و فرهنگ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تربیتی مؤسسه آموزش زبان و فرهنگ جامعه المصطفی العالمیه با بیان این‌که مرحله مقدماتی در مدارس غیر ایرانی برگزار شد، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این المپیاد روز جمعه 18 بهمن برگزار می‌شود.

وی افزود: هشتمین دوره المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعه المصطفی العالمیه در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود، برادران در تیر و کمان، شنا، پینگ پنگ، تیراندازی با تفنگ بادی، آمادگی جسمانی، دارت و دو و میدانی با یک‌دیگر به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به این‌که ‌خواهران نیز در بخش‌های تیر و کمان، شنا، پینگ پنگ، تیراندازی با تفنگ بادی، آمادگی جسمانی، دارت و بدمیتون به رقابت می‌پردازند، بیان داشت: خواهران از نمایندگی‌های مشهد، اصفهان، بنت‌الهدی، جامعه الزهرا(س) در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی تصریح کرد: برادران نیز از نمایندگی‌های مشهد، اصفهان، گرگان، مجمتع عالی امام خمینی(ره)، مجتمع آموزش عالی حجت، مؤسسه انسانی، مرکز زبان و فرهنگ فارسی، جامعه آل‌بیت(ع) در این دوره از مسابقات حضور دارند.

معاون فرهنگی تربیتی مؤسسه آموزش زبان و فرهنگ جامعه المصطفی، زمان پایان مسابقات را روز دوشنبه، بیست و یکم بهمن ماه دانست و یادآور شد: بازدید تیم‌های شرکت کنند از بیت امام راحل از جمله برنامه‌های جانبی هشتمین دوره از المپیاد فرهنگی و ورزشی جامعه المصطفی العالمیه است.

وی یادآور شد: تعداد شرکت کنندگان در هشتمین دوره از المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعة‌المصطفی العالمیه صد و شصت نفر است که در پایان نیز به برگزیدگان جوایز نقدی اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی در پایان بیان داشت: جامعه المصطفی العالمیه در بیش از شصت کشور در حال فعالیت است که قریب به 36 هزار طلبه و دانشجو دارد که نیمی از این تعداد در رشته‌های مختلف فارغ التحصیل شدند./993/پ202/ع

ارسال نظرات