۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۹۹۱۸۸

نشست علمی عرفان اهل بیت در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی عرفان اهل بیت (ع) از سوی گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار می‌شود.
عرفان اهل بيت

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست علمی عرفان اهل بیت (ع)، به همت گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، صبح پنج شنبه 15 اسفندماه 92 با حضور و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه در تالار معرفت پژوهشگاه دفتر قم برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، نخستین نشست علمی عرفان اهل بیت (ع) با هدف بررسی دو رویکرد کلان عرفانی در حوزه، یک رویکردی که معتقد است عرفان موجود عرفان تلقی نمی‌شود و باید عرفان اهل بیت (ع) جایگزین آن شود و دو رویکردی که معتقد است عرفان موجود همان عرفان اهل بیت (ع) است برگزار خواهد شد.

در این نشست علمی که با سخنرانی آیت الله محمد حسن فاضل گلپایگانی برگزار می‌شود، حجج اسلام حسن رمضانی و سید علی حسینی آملی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

دبیری علمی این نشست نیز بر عهده مدیر گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین پژوهی حجت الاسلام بهرام دلیر نقده‌ای است.

گفتنی است، این نشست علمی صبح پنج شنبه 15 اسفندماه 92 از ساعت 10 تا 12 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش پژوهان و اصحاب رسانه، در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم بلوار پانزده خرداد خیابان شهید میثمی برگزار می‌شود./920/د102/ع

ارسال نظرات