۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۰۴۲۸۸
با حضور اقشار مختلف مردم؛

پیکر 3 شهید گمنام در هندیجان آرام گرفت

خبرگزاری رسا ـ همزمان با شهادت حضرت امام هادی النقی(ع)، پیکر مطهر سه شهید گمنام با حضور اقشار گوناگون مردم در شهرستان هندیجان تشییع شد.
تشييع شهداي گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مردم ولایت مدار هندیجان همزمان با سالروز شهادت جانسوز دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام هادی(ع) پیکر پاک سه لاله بی نشان دفاع مقدس را تشییع کردند.

 

در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با شهادت امام هادی النقی(ع) بر دستان مردم خوزستان تشییع و در پارک 18 فروردین شهرستان هندیجان آرام گرفتند.

 

در این مراسم که از مسجد جامع هندیجان آغاز شده بود اقشار گوناگون مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مسؤولان لشکری و کشوری حضور داشتند.

 

مردم هندیجان، با ذکرهای الله اکبر الله کبر، لااله الا الله، محمدرسول الله، علی ولی الله، یا زهرا(س) و یاحسین(ع) پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس را تا دروازه های بهشت بدرقه کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام غبیشاوی، امام جمعه بندر ماهشهر، بر پیکرهای پاک سه شهید گمنام میهمان شهرستان هندیجان نماز اقامه کرد.

 

پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر مطهر این سه پرستوی خونین بال دفاع مقدس، در پارک 18 فروردین هندیجان آرام گرفت.

 

دو تن از این شهیدان در تک دشمن در سال 1367 و در اواخر جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند که 35 ساله و 15 ساله هستند و در منطقه عملیاتی فاو تفحص شدند.

 

سومین شهید گمنام هندیجان نیز 25 ساله است و در عملیات خیبر در سال 1362 به شهادت رسید و در منطقه عملیاتی فاو پیکر پاکش از سوی کمیته جستجوی مفقودین تفحص شد و به آغوش وطن بازگشت./9463/پ203/ب

ارسال نظرات