۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۰۵۳۵۶
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان:

رسانه ها نگاه ویژه ای به حماسه سوم خرداد داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بر ضرورت برنامه ریزی هر چه بهتر حماسه سوم خرداد تأکید کرد و از رسانه ها خواستار اهتمام ویژه به این حماسه شد.
خبير ، معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد، پیش از ظهر امروز، با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر اهمیت برگزاری ویژه برنامه هایی در جهت تبیین نقش روحانیت و ائمه جماعات در دفاع مقدس اظهار داشت: کتابی با عنوان «زندان الرشید» با حضور مسؤولان کشوری همزمان با یوم الله سوم خرداد در جهت نشر معارف دفاع مقدس رونمایی می شود.

در بخش دیگری از این مراسم، فرج‌الله خبیر، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بر ضرورت برنامه ریزی در جهت گرامیداشت با شکوه حماسه سوم خرداد تأکید کرد و افزود: رسانه ها و مطبوعات باید نگاه ویژه ای نسبت به این روز تاریخی داشته باشند.

وی با بیان این که کمیته‌ های گرامیداشت حماسه سوم خرداد باید تشکیل و برنامه های خود را جهت اجرا ارائه دهند، گفت: برخی از برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی همچون صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و همایش پیاده‌روی خانوادگی از برنامه های مهم و بسیار خوب است که هر سال در این روز بزرگ برگزار می شود.

خبیر با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی در استان به ویژه شهرهای ورودی اظهار داشت: رسیدگی به مساجد خرمشهر باید به صورت مکتوب از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان پیگیری شود./9464/پ203/غ

ارسال نظرات