۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۲۰۶۱۶۰
سلسله درس هایی از عقاید اسلام(9)؛

آیت الله حیدری: نماز صبح بهترین وقت ثبت اعمال و عبادت های الهی است

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه الغدیر بیدار شدن برای نماز صبح را بهترین فضیلت و ثبت اعمال و عبادت‎های الهی دانست و اظهار داشت: چهار فرشته الهی هنگام نماز صبح اعمال و رفتار انسان را ناظر هستند و بر انسان واجب است که برای ادای نماز صبح بیدار باشد تا از ثبت اعمال و عبادت‎های دینی محروم نشود.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و متولی مدرسه علمیه الغدیر، شب گذشته در نهمین جلسه از سلسله درس های عقاید اسلام در جمع دانشجویان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با  اشاره به  آفرینش و چرخه مخلوقات در عالم هستی گفت: تصویر عالم هستی را عالم رؤیت مینامند و عالمی که با چشم قابل دیدن نیست و با گوش شنیده نمی شود عالم غیب یا ماورای طبیعت است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عالم هستی متاثر از عالم غیب است، اظهار داشت: فرشتگانی وجود دارند که به اراده خداوند عزوجل عالم هستی را تدبیر میدهند و آیه شریفه « فالمدبرات امرا» مصداق آن است.

 

 آیت الله حیدری با تأکید بر اینکه فرشتگان هر کدام برحسب مرتبه با اراده خداوند متعال در عالم هستی دستورات الهی را اجرا می کنند، خاطرنشان کرد: فرشتگان محافظ انسان ها از همه بلاها وگرفتاری ها هستند.

 

متولی مدرسه علمیه الغدیر با اشاره به آیات قرآنی درباره فضایل فرشتگان الهی گفت: خداوند عزوجل برای هر انسان فرشتگانی قرار داده است که اعمال و کردار روز و شب او را ناظر و ثبت می نمایند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیدار شدن برای نماز صبح را بهترین فضیلت و ثبت اعمال و عبادت‎های الهی دانست و اظهار داشت: چهار فرشته الهی هنگام نماز صبح اعمال و رفتار انسان را ناظر هستند و بر انسان واجب است که برای ادای نماز صبح بیدار باشد تا از ثبت اعمال و عبادت های دینی محروم نشود./9456 /پ202/ب

ارسال نظرات