۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۰۶۲۸۱

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله سید عزالدین زنجانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله سید محمد عزالدین حسینی زنجانی در زنجان برگزار شد.
آيت الله زنجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مراسم گرامیداشت و یادبود اولین سالگرد ارتحال آیت الله سید محمد عزّالدین حسینی زنجانی، در زنجان با حضور فرزند ایشان آیت الله سید محمد حسینی زنجانی و امام جمعه زنجان و همچنین با حضور گسترده علما، طلاب، مسؤولان استانی و عموم مردم عالم پرور زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ این مراسم گرامی داشت که صبح امروز در مسجد جامع زنجان برگزار شد؛ نشان داد که مردم زنجان همچنان دوستدار علما و قدر شناس زحمات زحمت کشان خود بوده و از کسانی که برای اعتلای دین آنها تلاش می کنند، افزون بر تبلیغات گسترده رسانه های معاند برای دوری مردم از مرجعیت و روحانیت، همچنان قدردان هستند.

 

در این مراسم گرامیداشت همه اقشار اعم از بازاریان، حوزه های علمیه، مدیران شرکت های صنعتی و باقی ارگان ها حضور پر رنگی داشتند به طوری که مسجد جامع زنجان که فضای نسبتا بزرگی دارد برای چندین بار مملوّ از جمعیت شده و بقیه مردم بیرون مسجد سر پا ایستاده بودند که البته مراسم گرامی داشتی با حضور بانوان نیز همزمان با این مراسم در زینبیه اعظم زنجان برگزار شد.

 

گفتنی است؛ آیت الله سید عزّ الدین زنجانی، 24 اردیبهشت سال گذشته در خانه شخصی خود در مشهد مقدس به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده شد. /949/پ203/ب

ارسال نظرات