۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۰۷۹۴۷
سپاه علی بن‌ ابیطالب:

مستحکم‌ترین بازوی ولایت و انقلاب سپاه است

خبرگزاری رسا ـ سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در بیانیه روز پاسدار اعلام کرد: دشمنان این مرز و بوم به درستی به این نکته پی برده‌اند که مستحکم‌ترین بازوی ولایت و انقلاب، سپاه است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در بیانیه روز پاسدار اعلام کرد: دشمنان این مرز و بوم به درستی به این نکته پی برده‌اند که مستحکم‌ترین بازوی ولایت و انقلاب، سپاه است.

در این بیانیه آمده است: سوم شعبان هر سال، علاوه بر میلاد پر نور حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) یادآور نقش و جایگاه قشر مردمی و متعهد به ارزش‌های دینی یعنی پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی است. در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از فرمان تشکیل سپاه، با شناختی که از ماهیت و نقش این نهاد مقدس و مکتبی داشتند، روز میلاد سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع) را روز پاسدار نامیدند تا به جهانیان اعلام کنند که الگو، آرمان و مسیر حرکت پاسداران و سپاه همان الگو، آرمان و مسیر حرکت امام حسین (ع) و فرهنگ عاشوراست.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز نیز پس از گذشت بیش از 35 سال از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمنان این مرز و بوم با رصد دقیق نقش و جایگاه این نهاد مردمی و جوشیده از دل ملت در دشوارترین بحران‌ها و فتنه‌ها، به درستی به این نکته پی برده‌اند که مستحکم‌ترین بازوی ولایت و انقلاب سپاه است و از همین رو همواره در عملیات‌های روانی و جنگ نرم خود در کنار پروژه‌های ایران هراسی و شیعه هراسی، پروژه نخ نما شده «سپاه هراسی» را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز با وجود تلاش‌های بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی، آحاد اعضای سپاه با نصب العین قرار دادن ویژگی‌هایی همچون بصیرت، ولایتمداری، ایمان، تقوا، و دشمن شناسی همانند گذشته پر افتخار خود با صلابت و اقتدار و در عین حال مظلومانه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام و میدان‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی به انجام رسالت خود می‌پردازند. بدون شک دلیل بر آشفتگی و هجمه مستمر دشمنان به سپاه پاسداران نیز همین کارنامه درخشان آنها در پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های مکتب نورانی اسلام است.

 

در این بیانیه خاطرنشان شده است: سپاه همیشه پیروز علی بن ابیطالب (ع) در آستانه سالگرد رحلت امام راحل (ره) یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده و همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدای مظلوم سپاه را گرامی می‌دارد. همچنین اعیاد مبارک شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز را به محضر امام عصر (عج) و جانباز بزرگ انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز و یکایک پاسداران و ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و اعلام می‌کند برای انجام هرگونه ماموریتی تحت زعامت ولایت فقیه و در مسیر تقویت و تحقق آرمان‌ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد./927/د102/ع

ارسال نظرات