۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۰۸۱۹۹
همزمان با میلاد امام سجاد؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان فردا همزمان با سالروز میلاد امام سجاد (ع) با حضور مدیر استانی حوزه های علمیه زنجان و امام جمعه زنجان برگزار می شود.
مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام امیر اسلامی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم فردا با حضور بزرگان و علما برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: توفیق الهی بود که به مدت سه سال در خدمت طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان بودم و این دوران یکی از بهترین دوران زندگی بنده بود و امروز که بزرگان از بنده رفع تکلیف نموده اند با تمام شور اشتیاقی که آن را تحویل گرفتم با تمام احترام این امانت و بار سنگین را به مدیر بعدی تحویل خواهم داد.

 

حجت الاسلام اسلامی در ادامه با اشاره به شاخصه های یک مدیر خوب و مدبر افزود: یکی از ویژگی های یک مدیر خوب و مدبر این است که بتواند یک رابطه صمیمی و دوستانه با طلاب و دانش آموختگان خود برقرار کند تا در سایه این رابطه صمیمی و دوستانه بتواند اعتماد و اطمینانی که یک مدیر نیاز دارد تا طلاب در قبال او احساس کنند، داشته باشد.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در ادامه اظهار داشت: اگر یک مدیر بتواند این اطمینان و اعتماد طلاب را به سوی خود جذب کند در این صورت راحت تر می تواند به برنامه ها و طرح های مد نظر خود بپردازد چرا که طلاب به او اطمینان دارند و می دانند هر برنامه ریزی که می کند به خیر و صلاح آنها است و این چیزی بود که در تمام این مدت بنده سعی می کردم به آن جامه عمل بپوشانم.

 

وی در پایان برای مدیر جدید از خداوند متعال موفقیت و توفیق روز افزون را خواستار شد و گفت: امیدوارم خداوند متعال مدیریت جدید را در امر خدمت رسانی به طلاب موفق نموده و ایشان بتوانند با برنامه های خوب و سازنده خود در رشد و بالندگی روز افزون طلاب تلاش نمایند. /949/ت302/ب

ارسال نظرات