۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۸۹۲۲

اعلام نتایج مرحله نخست دانشگاه علوم اسلامی رضوی

خبرگزاری رسا ـ اسامی پذیرفته شدگان مرحله نخست دانشگاه علوم اسلامی رضوی اعلام شد.
نتايج اوليه دانشگاه رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، نتایج مرحله چند برابر ظرفیت آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق سایت www.razavi.ac.ir اعلام شد.

 

بنابراین گزارش نتایج مذکور مربوط به آزمون این دانشگاه که 26 اردیبهشت سال جاری در مشهد و 22 شهر کشور برگزار شد، می باشد و تعداد 923 نفر از داوطلبانی که کف نمره سازمان سنجش آموزش کشور را کسب کرده اند اعلام و طی یازده مرداد تا ششم شهربور به مصاحبه دعوت می شوند.

 

از این تعداد 452 نفر برادران متقاضی پذیرش در دوره کارشناسی ویژه داوطلبان پیش دانشگاهی، 299 نفر داوطلبان کارشناسی طلاب پایه شش و 172 نفر داوطلبان متقاضی ورود به مقطع کارشناسی ارشد می باشند.

 

آزمون دکتری تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی 29 و 30 خرداد ماه در حوزه آزمونی مشهد مقدس برای رقابت در شش رشته برگزار می شود.

 

شرایط

پذیرفته شدگان جهت مصاحبه فقط در تاریخ های مقرر راس ساعت 7:30 در حرم مطهر رضوی ، صحن هدایت، ساختمان شماره دو دانشگاه علوم اسلامی رضوی حضور بهم رسانند.

 

مصاحبه شامل دو بخش علمی و عمومی است ولی از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی (پیش دانشگاهی) فقط مصاحبه عمومی به عمل می آید.


مصاحبه علمی مقطع کارشناسی طلاب از جلدین شرح لمعه – اصول فقه مظفر- منطق- بلاغت و ادبیات عرب در حد سطح یک حوزه می باشد.


مصاحبه علمی مقطع کارشناسی ارشد از جلدین شرح لمعه – اصول فقه مظفر- منطق- بلاغت و ادبیات عرب در حد سطح یک حوزه  و مصاحبه تخصصی  از منابع دروس تخصصی همان رشته در حد آزمون تستی است./9312/د102/ب

ارسال نظرات