۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۰۹۶۲۸
نماینده مردم کرج در مجلس:

مردم عراق درسی فراموش نشدنی به جنایت‌کاران خواهند داد

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که مسلمانان منطقه درسی فراموش نشدنی به جنایت‌کاران خواهند داد، گفت: جنایات طالبان در افغانستان و پاکستان و جنایات تکفیری‌ها در سوریه و لبنان و عراق با حمایت آمریکای جنایت‌کار و هم‌پیمانان آن انجام می‌شود و این دولت‌هاباید پاسخ‌گو باشند.
عزيز اکبريان نماينده مردم کرج عزيز اکبريان، نماينده مردم کرج در مجلس نهم
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نطق پیش از دستور صحن علنی با بیان این‌که صهیونیسم جهانی برای مقابله با اسلام ناب محمدی اقدام به راه اندازی تروریسم در جهان اسلام کرده است گفت: امیدوارم چشم سازمان های بین المللی باز شود و در مقابل این تروریست‌ها بایستند در غیر این صورت به عنوان سازمان ضد حقوق بشر شناخته خواهند شد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به این‌که امروز مردم عراق قربانی کشتار و جنایت تکفیری ها هستند گفت: جنایات طالبان در افغانستان و پاکستان و جنایات تکفیری‌های داعش در سوریه و لبنان و عراق با حمایت آمریکای جنایت‌کار و هم‌پیمانان آن انجام می‌شود و این دولت‌هاباید پاسخ‌گو باشند.
 
اکبریان در ادامه خاطرنشان کرد: مردم مسلمان عراق و مردم مظلوم سوریه و لبنان درسی فراموش نشدنی به این جنایت‌کاران خواهند داد.
 
اکبریان افزود: مذاکرات ما فقط در مسأله هسته ای است ولا غیر و درباره غنی سازی زیر 5 درصد هیچ محدودیتی را نخواهیم پذیرفت و از حقوق حقه مردم کوتاه نمی آییم و غنی سازی در حد نیاز کشور را حق مسلم خود می دانیم.
 
وی در بخش دیگری از نطق خود به عزل استاندار البرز اشاره و با تشکر از این اقدام دولت گفت: این اقدام نشان می‌دهد دولت در راه خدمت هیچ تعارفی ندارد و باید مسؤولین دولتی بدانند که نمایندگان مردم در کنار دولت بوده اما در مقابل تخلفات ‌می‌ایستد.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به استاندار جدید توصیه می‌کنم که هماهنگی با نمایندگان و اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهد.
 
اکبریان با بیان این‌که در خیابان‌های این کشور تعداد بانک‌های خصوصی از سوپرمارکت‌ها بیشتر است گفت: این روند تولیدکنندگان و وام گیرندگان را بیچاره می‌کند، به وزیر اقتصاد و دارایی تذکر می‌دهم تا جلوی راه‌اندازی بی حساب وکتاب بانک‌های خصوصی را بگیرند./959/پ202/ج
ارسال نظرات