۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۱۰۱۱۱
آیت‌الله مظاهری:

پرداختن به مقوله فرهنگ امری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مظاهری با مهم خواندن مقوله فرهنگ در جامعه گفت: پرداختن به مقوله فرهنگ در سال اقتصاد و فرهنگ ضروری است.
آيت الله مظاهري

به  گزارشخبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان، در دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ کار شما کار مقدسی است.

 

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مقوله فرهنگ، ابراز داشت: پرداختن به کارهای فرهنگی و خصوصاً امسال که سال اقتصاد و فرهنگ است، لازم است در حوزه فرهنگ اقدامات و فعالیت های اساسی انجام شود.

 

حجت الاسلام سید حسین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این دیدار، گفت:  انشالله در این  دوره جدید استان ها و شهرستان ها نسبت به جلسات شورای فرهنگ عمومی فعال  شوند به صورتی  که مصوبات این شورا اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: باید جایگاهی در دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی داشته باشیم که آن جایگاه مبتنی بر انسان های فرهیخته، اخلاقی و فرهنگی باشد  و اخلاق جامعه را رصد کنند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خطاب به حضرت آیت االله مظاهری گفت: حضور شما و نفس شما از اول انقلاب تا به حال نسبت به جوانان و مسؤولان موثر بوده، نوع بیانات و فرمایشات شما تأثیر گذاشته است و امیدواریم نصیحت های شما به مردم ومسؤولان استمرار داشته باشد.

 

حجت الاسلام محمد قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار گزارشی از روند تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهر اصفهان و شهرستان های  استان ارایه کرد.

 

گفتنی است دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با رییس حوزه علمیه اصفهان پیش از ظهر امروز، چهارشنبه 28 خردادماه برگزار شد./939/د102/ب4

ارسال نظرات