۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۱۶۹
مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان:

پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌ فرزندان مساجد است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با اشاره به فداکاری ها و رشادت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، گفت: کسانی که در آن سال ها جنگ را اداره کردند و دنیا را به تحیر وا داشتند فرزندان مساجد بودند.
حجت الاسلام صالحيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد رضا صالحیان، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، عصر امروز در آیین افتتاحیه فعالیت های اوقات فراغت مساجد، مسؤولان فرهنگی استان را سربازان امام زمان (عج) دانست و گفت: این جلسه ثمره و میوه شیرین همدلی و همفکری مسؤولان استان است.

 

وی گفت: باید فعالیت های فرهنگی مساجد به سمتی حرکت کند که ارزش های ناب زمان انقلاب و دفاع مقدس دوباره در جامعه احیا شود.

 

حجت الاسلام صالحیان با یادآوری فداکاری ها و رشادت های رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: کسانی که در آن سال ها جنگ را اداره کردند و دنیا را به تحیر وا داشتند همین فرزندان مساجد بودند.

 

وی اظهار داشت: افتخار آفرینی های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف چون انرژی هسته ای و تسلیحات دفاعی از سوی فرزندانی حاصل شده که در بستر مساجد و با تفکر مسجدی تربیت شده اند.

 

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان سپری کردن اوقات فراغت در مساجد را عامل رشد و تعالی معنوی انسان ها دانست و تأکید کرد: این فرهنگ مسجدی بود که انقلاب را به پیروزی رساند و تاکنون اهداف و دستاوردهای آن را محافظت کرده است، از این رو باید فرهنگ مسجدی را ترویج دهیم.

 

وی با بیان این مطلب که در فصل تابستان میلیون ها دانش آموز تعطیل می شوند، افزود: برای پر کردن اوقات فراغت این نوجوانان و جوانان چه جایی بهتر از مسجد و چه کسی بهتر از بسیج، کانون های مساجد و اوقاف است.

 

حجت الاسلام صالحیان صمیمیت به وجود آمده در دستگاه های فرهنگی استان را مرهون توجهات نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دانست و گفت: امید است در پناه توجهات حضرت ولیعصر(عج) این همدلی و وفاق مسؤولان حول مسجد، برکات معنوی بسیاری برای فرهنگ استان داشته باشد./1305/پ202/ب4

ارسال نظرات