۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۱۰۹۳۰
آیت الله طباطبایی ن‍ژاد:

وجود رهبر معظم انقلاب بزرگ ترین نعمت برای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، گفت: هر چه از انقلاب می گذرد، بیشتر به نعمت ولایت فقیه و وجود شخص حضرت آیت الله خامنه ای(مدظه) پی می بریم.
آيت الله طباطبايي نژاد امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان،  آیت الله سید یوسف طباطبایی ن‍ژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در خطبه های نماز جمعه، به حادثه 6 تیر سالگرد سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: حفظ جان حضرت آیت الله خامنه ای یکی از الطاف خداوندی و بلکه بزرگترین نعمت برای حفظ این انقلاب است، که هر چه زمان می گذرد، بیشتر به آن پی می بریم.

 

وی به نقش ولایت فقیه در به ثمر رسیدن انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: بزرگترین خلأ در انقلاب های صورت گرفته در کشورهای منطقه نداشتن یک رهبر دینی مقتدر بود، چرا که برخی کشورها مانند افغانستان زودتر از ما انقلاب کردند، اما متأسفانه هنوز به پیروزی نرسیده اند.

 

آیت الله طباطبایی تنها راه نجات مردم سوریه و عراق را تبعیت از مراجع تقلید عنوان کرد و گفت: سال هاست که در کشور عراق، شیعیان حکومت می کنند و دشمنان تحمل اقتدار شیعیان را ندارند، از این رو باید برای حفظ استقلال و نجات از گروهک های تندروی تکفیری، ضمن اتحاد با اهل تسنن، گوش به فرمان مراجع عظام باشند.

 

وی اظهار داشت: شیعه زیر بار ظلم نمی رود، و به تیعیت از امام حسین(ع) مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح می دهد.

 

خطیب نماز جمعه اصفهان، فاجعه 7 تیر را عامل رسوایی دشمن دانست و گفت: دشمن می خواست به هر نحو به انقلاب ضربه بزند، اما با وجود رهبری چون امام خمینی(ره)، خون این بزرگوارات درخت انقلاب را بارور تر و تنومند تر کرد.

 

وی آغاز هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و اظهار داشت: قوه قضائیه محور اصلی حفظ امنیت مالی، جانی و آبرویی مردم هر کشور است و تنها قوه ای است که می تواند عدالت واقعی را در جامعه اجرایی کند.

 

وی همچنین به اتفاقات اخیر علیه نظام های مسلمان و مستضعف جهان اشاره کرد و بیان داشت: شیعیان و اهل تسنن باید با هم برادر باشند و نگذارند دشمنان با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی به اهداف خود برسند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اقدامات تروریستی صورت گرفته در ایران از سوی مدعیان حقوق بشر را دلیلی برای پوچ بودن ادعاهای آنها دانست و گفت: شهادت آیت الله صدوقی و 280 سر نشین هواپیما مسافربری یکی از فاجعه های بزرگ تاریخ و از نشانه های بی رحمی دشمن و نمونه های مختلفی از دشمنی های دشمنان علیه نظام ما است.

 

وی اظهار داشت: ملت ایران با وجود دشمنی های فراوان و کارشکنی های بسیار استکبار جهانی، با پشتوانه ایمان و اتحاد و داشتن رهبری بصیر و مقتدر یک قدم از اهداف خود عقب ننشسته و به حمدالله روز به روز بر افتخارات و دستاوردهای خود می افزاید.

 

آیت الله طباطبایی همگان را به استفاده هر چه بیشتر از برکات ماه مبارک رمضان توصیه کرد و گفت: امید است توانسته باشیم در ماه های شعبان و رمضان آمادگی لازم برای ورود به ماه رمضان را کسب کرده و بتوانیم از رحمت واسعه الهی در این ماه بهره ببریم./1305/پ202/ب4

ارسال نظرات