۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۱۲۵۸۹

اعتکاف رمضانیه در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و خانواده جامعة المصطفی العالمیة از برگزاری آیین اعتکاف رمضانیه در مسجد اعظم قم خبر داد.
آيين اعتکاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام داود زارع، معاون امور طلاب و خانواده جامعة المصطفی العالمیة، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از فعالیت های این مرکز گفت و ابراز داشت: این مرکز در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های گسترده ای در مجتمع های مخصوص طلاب جامعة المصطفی برگزار می کند.
 
معاون امور طلاب و خانواده جامعة المصطفی العالمیة افزود: یکی از فعالیت های این مرکز اعتکاف رمضانیه است که با همکاری ستاد اعتکاف در مسجد اعظم روزهای24، 25 و 26 ماه مبارک ویژه آقایان و در روزهای 27، 28 و 29 ماه رمضان ویژه بانوان برگزار می شود.
 
وی اظهار داشت: این مرکز در راستای شناساندن حضرت خدیجه(س) اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرده است که در شهرهای قم، مشهد و اصفهان ویژه همسران، و فرزندان بالای 12 سال طلاب جامعة المصطفی صورت می گیرد.
 
حجت الاسلام زارع با بیان این که مسابقه از کتاب «حضرت خدیجه همسر پیامبر» نوشته محمد محمدی اشتهاردی است، یادآور شد: زمان مسابقه از 10 تا 20 تیر ماه جریان دارد و این کتاب در مرکز قرآنی نورالثقلین با تخفیف 60 درصد با قیمت سه هزار تومان عرضه می شود.
 
وی در ادامه برنامه های این مرکز،به افطاری دادن 1200 نفر از خانواده های جامعة المصطفی اشاره کرد و بیان داشت: در شب رحلت بانوی گرامی اسلام حضرت خدیجه(س)، مراسم هایی همراه با سخنرانی برای گرامی داشت ایشان برپا شد.
 
وی از دیگر برنامه های قرآنی این مرکز را تدریس روخوانی، روانخوانی و تجوید در مجتمع ها اعلام کرد و گفت: این برنامه ها به کوشش مرکز قرآنی نورالثقلین اجرا می شود.
 
حجت الاسلام زارع، مسابقات روزانه مصباح و مشکات، اذان، حفظ دعای افتتاح و مناجات امیرمؤمنان(ع) را از دیگر برنامه های این مرکز برشمرد و خاطر نشان کرد: مراسم هایی هم زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز دائر خواهد شد./921/ت302/س
ارسال نظرات