۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۱۳۳۷۲

مسؤولیت جدید حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا در دفتر تبلیغات اسلامی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا به عنوان رییس قطب فکری فرهنگی بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منصوب شد.
حجت الاسلام پارسانيا


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام، طی حکمی از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی به ریاست قطب فکری ـ فرهنگی بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی این دفتر منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، در این حکم آمده است:

بدین وسیله جنابعالی را که بحمدالله از مراتب فضل علمی، سوابق موثر مدیریتی و شایستگی های لازم برخوردار هستید،

به ریاست قطب فکری ـ فرهنگی "بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی" دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منصوب می کنم.

امروزه در شرایطی که عقل خودبنیاد جهان متجدد بریده از سرچشمه های زلال وحی، در تاریکی های شکاکیت و نسبیت-گرایی بر طبل سکولاریسم معرفتی و روش های ناکارآمدی همچون پوزیتیوسم می کوبد و میوه های تلخ کج اندیشی و گمراهی به بار می آورد، بر حوزه های علمیه است که به کار جهادی و اجتهادی سترگی در عرصه های علمی همت بگمارند.

کمک به ترسیم نقشه جامع علمی حوزه و معطوف ساختن آموزش ها و پژوهش های حوزه به عرصه وسیع مطالعات کاربردی جهت پاسخگویی به نیازهای جامعه و نظام اسلامی و نیز بهسازی و ارتقای علوم اسلامی از طریق بازنگری و بازسازی مستمر ساختار، مبادی و روش شناسی این علوم از ماموریت های مهم حوزه به شمار می رود.

همچنین محیط های علمی دانشگاهی داخل و خارج کشور برای اسلامی سازی علوم انسانی چشم امید به پاسخ های درخور، فاخر و راهگشای حوزه های علمیه دارند.

اکنون که به عنایت الهی دفتر تبلیغات اسلامی با تشکیل قطب های فکری فرهنگی، فصل جدیدی از فعالیت های خود را با تجمیع ظرفیت ها و آرایش جدید سازمانی و عزم راسخ آغاز کرده، امیدهای زیادی به یک حرکت پر قدرت، استوار و اثربخش در حوزه ماموریت های راهبردی دفتر به وجود آمده است. امید است با همت جنابعالی و ترسیم مأموریت ها براساس سیاست ها و راهبردهای کلان حاکم بر دفتر و برنامه ریزی مناسب به اهداف بلند آن قطب فکری ـ فرهنگی دست یابیم.

توفیقات ویژه جنابعالی را از درگاه احدیت مسئلت دارم./916/د101/س

 

ارسال نظرات