۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۱۴۲۵۸
در تبریز رونمایی شد؛

کتاب تاثیرگذاری لابی های صهیونیستی در سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کتاب «تاثیرگذاری لابی های صهیونیستی در سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه» را رونمایی کرد.
کتاب « تاثيرگذاري لابي هاي صهيونيستي در سياست خارجي آمريکا در خاورميانه »

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کتاب «تاثیرگذاری لابی های صهیونیستی در سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه» را امروز در تبریز رونمایی کرد.


امام جمعه تبریز در مراسم رونمایی از این کتاب با بیان این‌که هر کس به نوبه خود، در هر جایگاهی که قرار دارد، نسبت به آرمان فلسطین و رساندن پیام مظلومیت قدس شریف مسؤول است، اظهار داشت: نویسندگان و شعرا در این عرصه وظیفه مهمی بر عهده دارند و بایستی با قلم‌فرسایی هنرمندانه ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی را افشا کنند.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در غزه آخرین تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای بقاست، اما غافل از طوفان خشم، انزجار و نفرت مسلمانانی است که در روز جهانی قدس به پا شده و سردمداران نظام کفر و سطله در گرداب خشم امت اسلامی گرفتار می شوند.


بنابر این گزارش، این کتاب ضد صهیونیستی در شمارگان دو هزار جلد به همت جلیل نائبیان و یعقوب علیزاده تألیف شده است. کتاب « تاثیرگذاری لابی های صهیونیستی در سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه »  در یک مقدمه، چهار فصل و یک پیوست در 208 صفحه چاپ و منتشر شده است.


بررسی تأثیرات لابی های صهیونیستی در سیاست خاورمیانه ای آمریکا و خاورمیانه با اشاره به اسناد متقن بین المللی از جمله موضوعات محوری این اثر ارزشمند است که با یک کار تحقیقی و پژوهشی همراه بوده است.


همچنین بررسی طرح خاورمیانه بزرگ غرب و رژیم صهیونیستی و تحلیل سناریوهای پیشنهادی برای نظام بین الملل جدید بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی از دیگر موضوعات کتاب « تاثیرگذاری لابی های صهیونیستی در سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه » است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات