۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۱۵۲۰۵
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

ترویج فرهنگ حجاب، سدی محکم در برابر هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف امر ارزنده ای است که باید در راستای آن تلاش شود، گفت: حجاب اسلامی بهترین دفاع در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام و این کشور است که دشمنان می خواهند در راستای تضعیف آن گام بردارند.
حجت الاسلام عليزاده مديرکل اوقاف استان مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز  در بازدید از اجرای طرح نشاط معنوی امامزاده عباس(ع) ساری با بیان این که در سال اقتصاد و فرهنگ باید کار فرهنگی در کشور رونق داشته باشد، گفت: در مسأله فرهنگ باید به قرآن مراجعه کنیم که توفیقات بسیاری از مراجعه به قرآن در زمینه فرهنگ کسب می‌کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: هرچه بیشتر به قرآن مراجعه کنیم و گام‌های مؤثر‌تری در راستای ترویج قرآن برداریم کشور ما با معارف قرآنی و الهی نورانی می‌شود.

 

حجت الاسلام علیزاده به برگزاری طرح نشاط معنوی در 105 امامزاده و بقعه متبرکه استان اشاره کرد و بیان داشت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در امامزادگان مازندران به مرحله اجرا در آمده است.

 

وی تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی را یکی دیگر از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه دانست و گفت: سازمان اوقاف با جدیت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است که باید در تلاش باشیم تا تدابیر و رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرایی کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که طرح نشاط معنوی یکی از طرح‌های موفق و فرهنگی سازمان اوقاف است، افزود: 105 امامزاده و بقعه متبرکه مازندران در تابستان امسال مجری طرح نشاط معنوی هستند که تلاش داریم تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن در این راستا فعالیت داشته باشیم.

 

وی  با بیان این که هرچه حضور جوانان و نوجوانان در این کلاس‌های پرشورتر باشد ما نیز تشویق می‌شویم، گفت: کلاس‌های طرح نشاط معنوی باید خروجی‌های مثبت و ارزشمند در راستای ارزش‌های اسلامی داشته باشد و تلاش کنیم تا جوانان ما انس بیش تری با فرهنگ غنی اسلامی و تعالیم والای دینی پیدا کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که رعایت کرامت انسانی یکی از مسائل مهم است، بیان داشت: فرهنگ اسلامی کشور ما با کرامت اسلامی و احکام نورانی اسلام عجین شده است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که خانواده ها باید برای تحکیم بنیان خانواده خود دغدغه داشته باشند، بیان کرد: طرح نشاط معنوی به دنبال برطرف کردن دغدغه خانواده ها است که تلاش داریم در این راستا گام های خوبی برداریم.

 

وی با تاکید بر این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف امر ارزنده ای است که باید در راستای آن تلاش شود، تصریح کرد: حجاب اسلامی بهترین دفاع در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام و این کشور است که دشمنان می خواهند در راستای تضعیف آن گام بردارند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از حجاب به عنوان کالای گران بهای هر انسان یاد کرد و گفت: حجاب شخصیت دینی هر انسان را می‌رساند و ما مسلمانان باید قاطعانه بر روی اعتقادات خود پافشاری و محافظت کنیم و نگذاریم تا دشمنان بتوانند نقشه های شوم خود را عملی کنند.


حجت الاسلام علیزاده بر حضور و به‌کارگیری اساتید مجرب و پرتوان در کلاس‌های طرح نشاط معنوی تاکید کرد و افزود: از حافظان و مفسران قرآن در برگزاری کلاس‌های قرآنی طرح نشاط معنوی بهره‌گیری شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات