۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۱۵۲۷۰
صفار هرندی در گفت‌وگو با رسا:

اطلاع رسانی شفاف و متعهدانه کمبودهای رسانه ای را جبران می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در دنیای پیشرفته ارتباطات امروز و وسایل ارتباط جمعی مدرن و پیشرفته همه نقش یک خبرنگار را دارند.
محمد حسين صفارهرندي محمد حسين صفار هرندي

محمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در رسانه ها گفت: امروز هر فردی با استفاده از یک رایانه و یا یک لب تاب و حتی یک گوشی همراه می تواند نقش یک خبرنگار را داشته باشد.

 

وی افزود: اطلاع رسانی در دنیای پیشرفته ارتباطات متفاوت از اطلاع رسانی در گذشته است و از حالت سنتی گذشته خارج و مجهز به علم روز و تجهیزات پیشرفته است.

 

صفارهرندی جریان رسانه ای تحت سلطه صهیونیزم بین المللی حاکم بر دنیا را جفای بزرگی در حق ملت های مظلوم دنیا دانست و گفت: این جریان رسانه ای با وارونه ارائه دادن رخدادهای جهانی در فکر و ذهن افکار عمومی تأثیر منفی می گذارد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به جریان رسانه ای تحت سلطه صهیونیزم بین المللی حاکم بر دنیای امروز اقتضاء می کند تا افرادی که یک جو وجدان و یک ذره عاطفه انسانی و یا حتی ذره ای انگیزه های اسلامی و اعتقادی دارند با اطلاع رسانی شفاف عقب ماندگی ها و کمبودها را نسبت به جریان غالب رسانه ای برطرف کنند.

 

صفارهرندی یاد آورشد: از خبرنگاران متعهد ایران اسلامی نیز این توقع و انتظار است تا با استفاده از تمامی توان و ظرفیت های خود در حوزه اطلاع رسانی رسانه ها برای روشنگری افکار عمومی از جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود بر ذهن و افکار جامعه جهانی تأثیرگذار باشند./1307/ت302/ج

ارسال نظرات