۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۱۹۴۹۷
رییس سازمان سنجش خبر داد؛

رتبه نخست دانشگاه رضوی در رشته علوم انسانی در آزمون دکتری

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام رتبه نخست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در آزمون دکتری گذشته در رشته علوم انسانی، بر لزوم مستندسازی دلایل موفقیت این دانشگاه تأکید کرد.
دانشگاه رضوي

 به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر ابراهیم خدائی، رییس سازمان سنجش کشور  که جهت شرکت در اجلاس رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به مشهد عزیمت کرده است، طی مصاحبه ای گفت: دلایل موفقیت دانشگاه علوم اسلامی رضوی از پروسه گزینش دانشجو  آغاز  و با شیوه پیشرفته آموزشی و تلفیق شیوه حوزوی و دانشگاهی موجب موفقیت خروجی های این دانشگاه در مجامع علمی می شود.

 

وی با اشاره به لزوم مستندسازی شیوه های گزینش و آموزش در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، بر مفید بودن تجربه دانشگاه برای سایر مؤسسات آموزش عالی تأکید کرد.

 

خدائی در ادامه با اشاره به شعار کیفیت در آموزش های تحصیلات تکمیلی در دولت یازدهم، این نکته را برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و جایگاه دانشگاه علوم اسلامی رضوی را در این خصوص مثبت و قابل الگوگیری برای سایر دانشگاه ها ارزیابی کرد.

 

این عضو شورای گسترش آموزش عالی کشور، شیوه دانشگاه علوم اسلامی رضوی را در گسترش رشته ها مبتنی بر ایجاد زیرساخت ها و سپس گسترش رشته های فعال در این مجموعه علمی دانست و در این خصوص خاطرنشان کرد: به عنوان یک عضو  و همچنین سایر اعضای شورای گسترش در زمینه توسعه رشته های مورد تقاضای دانشگاه علوم اسلامی رضوی از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 

گفتنی است دانشگاه علوم اسلامی رضوی طی سال های گذشته با توجه با تأکیدات رهبر معظم انقلاب با غنی سازی سرفصل های رشته های مختلف علوم انسانی و بومی سازی آن ها، رشته های مختلفی را اضافه کرده و درصدد افزایش این گونه رشته ها با توجه به نیاز جامعه است./930/د102/ب5

 

ارسال نظرات