۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۲۰۶۷۸

آغاز درس خارج آیت‌الله حسینی زنجانی به صورت ویدئو کنفرانس در زنجان

خبرگزاری رسا ـ درس خارج فقه و اصول آیت الله سید محمد حسینی زنجانی از امروز در محل دفتر معظم له در زنجان با حضور طلاب آغاز شد.
آيت الله سيد محمد حسيني زنجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، درس خارج آیت الله سید محمد حسینی زنجانی، از امروز در محل دفتر معظم له در زنجان با حضور طلاب در دو رشته خارج فقه و اصول آغاز شد.

 

بنابر این گزارش؛ آیت الله حسینی زنجانی چندین سال است که در محل دفتر خود به تدریس خارج فقه و اصول مشغول هستند اما امسال فضای تدریس ایشان کمی با سال های گذشته متفاوت است؛ چرا که به سبب درگذشت پدر بزرگوارشان آیت الله سید عزالدین زنجانی وی مجبور به عزیمت به شهر مقدس مشهد شده تا دفتر پدر را مدیریت کند بنابراین درس خارج ایشان از طریق اینترنت و ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

 

طلاب علاقه مند به حضور در دروس خارج که تعداد آنها میانگین به 12 نفر می رسد، مشتاقانه از امروز دوباره در کلاس درس استاد حاضر شدند و دوباره زانوی تلمذ در محضر استاد زدند تا فرا گیرند هر آنچه را که نمی دانند اما هر چند که استاد حضور فیزیکی در کلاس نداشت ولی باز هم آنها به احترام استاد حرمت کلاس و سکوت را رعایت می کردند.

 

گفتنی است؛ برخی از طلاب از این شیوه تدریس که از طریق اینترنت و ویدئو کنفرانس انجام می شود انتقاداتی داشتند ولی اکثریت آنها راضی بودند به این که حداقل از نعمت تحصیل در شهر خود محروم نمانده اند./949/پ203/ب4

ارسال نظرات