۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۲۱۲۸۶

مسابقه بزرگ زنان قرآنی در شهر ری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه بزرگ زنان قرآنی از سوی شهرداری منطقه 20 ویژه عموم شهروندان در شهر ری، قطب مذهبی شهر تهران برگزار می شود.
مسابقه قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، معصومه پورنظر مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 با بیان این مطلب، گفت: به دنبال تعامل مدیریت شهری با مراکز دینی و شخصیت های مذهبی شهرری، و به توصیه امام جمعه شهرستان ری، مسابقه بزرگ زنان قرآنی ویژه علاقه مندان در این منطقه جنوبی برگزار می شود.

 

پورنظر با اشاره به اینکه عموم شهروندان تا 7 مهر سال جاری، مهلت دارند در این مسابقه بزرگ فرهنگی قرآنی شرکت کنند افزود: نام بیست و پنج نفر از زنان که به طور مستقیم و غیرمستقیم در قرآن، از آنها یاد شده است، پاسخ این مسابقه تک سوالی است که علاقه مندان می توانند پاسخ های خود را به اداره بانوان معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 واقع در خیابان شهید کاشانی تحویل دهند.

 

وی به دیگر برنامه های اداره بانوان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: طرح های شکوفه های عشق ویژه زوجین جوان و ذات البین ویژه معتمدان محلی از دیگر فعالیت های آموزش محور این اداره است که از ابتدای فصل پائیز آغاز خواهد شد./807/د102/ب4

ارسال نظرات