۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۲۳۵۶۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بصیرت، وحدت و تبعیت از ولایت لازمه تداوم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی بصیرت، وحدت و تبعیت محض از ولایت فقیه را لازمه موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع بسیجیان نواحی سپاه تبریز اظهار داشت: حفظ روحیه بسیجی و شهادت طلبی ضامن بقای ارزش های انقلاب اسلامی و تداوم آرمان های امام و شهدا خواهد بود.


وی بصیرت، وحدت و تبعیت محض از ولایت فقیه را لازمه موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بمب اتمی قدرت نیست بلکه روحیه شهادت‌طلبی قدرت است و اینک در عرصه دیپلماسی هم نرمش قهرمانانه لازم است و هم دفاع جانانه.


حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: آنچه مسلم است؛ دشمن هیچگاه دست از دشمنی برنخواهد داشت، مگر اینکه به نیات شوم خود دست یابد، بنابراین هیچگاه نباید خود را دلخوش به وعده های توخالی غرب کنیم، اینکه دشمن اعلام می‌کند تمام گزینه‌ها روی میز است یعنی دنبال نقطه ضعف و راه نفوذ می‌گردد.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: امروز این حقیقت مسلم است، هر چند آمریکا سلاح و بمب پیشرفته دارد اما رزمنده جان برکف ندارد و سرنوشت یک جنگ به رزمندگان جان بر کف و روح برتر وابسته است، آمریکا از ورود به این جنگ واهمه دارد که این هراس نتیجه خون شهداست.


وی با تأکید بر این‌که شهدا برای ما امنیت و آسایش را به ارمغان آوردند و باید همه از آنان درس پایداری بگیریم، گفت: آمریکا به خوبی می داند که روبرو شدن با جوانان این مرز و بوم جز ننگ و خواری نتیجه ای برای آن کشور به دنبال نخواهد داشت، امروز باید بدانیم که امنیت پایدار وابسته به شهداست و باید یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.


حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران تنها با خون شهدا عزت و قوام یافته است، گفت: در جنگ تحمیلی صدام با این نیت که ایران قدرت تدافعی نخواهد داشت به عنوان نایب شرق و غرب وارد این جنگ شد و به ایران حمله کرد، اما خود و حامیانش غافل از این بودند که کسی پیروز جنگ خواهد بود که روح برتر داشته باشد نه تسلیحات برتر.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: جامعه‌ای که جایگاه شهدا را درک کند و زنده نگه دارد، قطعاً جامعه‌ای ماندگار و پایدار خواهد بود و از این روست که باید قدر شهدا را بدانیم. چنانکه امام راحل آن جمله ماندگار را فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد./935/پ203/ب

ارسال نظرات