۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۲۴۷۶۳

اجتماع بزرگ پیاده روی ‹‹عاشقان ولایت›› برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت عید سعید غدیر، همایش و اجتماع بزرگ مردمی ‹‹عاشقان ولایت›› به همت ناحیه بسیج امام صادق(ع) برگزار می شود.
غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر همایش ‹‹عاشقان ولایت›› پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اجتماع عظیم مردمی در قالب همایش پیاده روی با حضور هیٱت‌های مذهبی اصفهان و بیش از300 تن از روحانیان سادات در روز عید سعید غدیر خبرداد.

 

وی افزود: با توجه به والا بودن جایگاه اعتباری عید سعید غدیر در تشیع و ضرورت توجه به این مهم، جای خالی برگزاری یک همایش بزرگ و در خور شأن و منزلت این عید الاکبر با مشارکت مردم ولایت مدار اصفهان در شهر اصفهان احساس می شد.

 

حجت الاسلام مظاهری یاد آورشد: برهمین اساس ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) در راستای برنامه های فرهنگی خود در سالی که به نام فرهنگ است، همت گماشت و برای برگزاری یک اجتماع بزرگ مردمی و با حضور هیأت مذهبی در قالب همایش پیاده روی برنامه ریزی کرد.

 

وی گفت: همایش بزرگ پیاده روی ‹‹عاشقان ولایت›› از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مصادف با عید سعید غدیر از کنار مسجد جامع آغاز شده و با پیوستن مشتاقان اهل بیت و علی بن ابی طالب(ع) و روحانیان معزز و هیأت مذهبی به این قافله به سمت پل خواجو حرکت خواهند کرد.

 

دبیراجرایی این همایش افزود: پیش بینی می شود بیش از 60 هزار نفر از شهروندان ولایت مدار اصفهانی و مشتاقان امیرمومنان(ع) در این همایش پیاده روی خانوادگی حضور داشته باشند.

 

حجت الاسلام مظاهری هماهنگی با موسسه آلاء به منظور حضور و جلوداری بیش از 300 تن از روحانیان معزز سادات در قافله جشن بزرگ ‹‹عاشقان ولایت›› را از جمله برنامه های این همایش اعلام کرد.

 

وی همچنین برگزاری بزرگترین و نخستین نمایش زنده واقعه غدیر خم در کشور به همت یک گروه نمایشی در بستر خشک زاینده رود و جنب پل خواجو برای مردم را از دیگر برنامه های این همایش برشمرد.

 

دبیر اجرایی این همایش یاد آورشد: مسؤولان و متولیان امر همگی براین نظر عقیده داشتند که به منظور هرچه بهتر انتقال ارزش های دینی و مذهبی به نسل جوان و نوجوان، هنر تصویری بهتر راهکار است و بر این اساس از چندین ماه قبل با یک گروه نمایشی بزرگ که بیش از یکصد تن بازیگر را در اختیار دارد، تمرینات نمایشنامه واقعه غدیر را شروع کردند.

 

لازم به ذکر است که در این همایش به قید قرعه جوایز نفیسی معنوی به بیش از 300 تن از حاضران اعطاء خواهد شد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات