۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۲۵۱۱۴
جانشین سپاه صاحب الزمان (ع) استان اصفهان:

رسیدن به مسجد تراز اسلامی هدف همه دستگاه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ سردار فدا در همایش اختتامیه فعالیت های اوقات فراغت مساجد گفت: رسیدن به مسجد تراز اسلامی باید هدف همه دستگاه های فرهنگی باشد.
سردار فدا جانشين سپاه صاحب الزمان عج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروز "19 مهر" در همایش اختتامیه فعالیت های اوقات فراغت مساجد که در سالن استاد فرشچیان برگزار شد، یکی از آسیب های فعالیت های فرهنگی را پراکندگی و موازی کاری دانست و گفت: در استان اصفهان حدود 5 هزار پایگاه بسیج و 300 حوزه بسیج محلات وجود دارد، که ظرفیت خوبی برای فعالیت است.

 

وی ظرفیت کانون های فرهنگی هنری و بقاع متبرکه را به این آمار افزود و گفت: این آمار، تعداد قابل توجهی پایگاه را نشان می دهد که برای کار فرهنگی مهیا شده است و قطعاً دشمن از این پتانسیل بی بهره است.

 

فدا تصریح کرد: آنچه باعث شده فعالیت های فراوان فرهنگی صورت گرفته موفقیت های چشمگیری نداشته باشد، پراکندگی و چند مدیریتی است.

 

وی با اشاره به هدف فعالان فرهنگی در مساجد اذعان داشت: مقابله با دشمن و تهاجم فرهنگی قطعاً مهم ترین هدف همه نهادهای فرهنگی است و در این راستا تلاش های بسیاری صورت گرفته لذا به نتیجه رسیدن آن ها زمانی محقق می شود که با همدلی در راستای تقویت فعالیت های یکدیگر گام برداریم.

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: موازی کاری و خنثی کردن کار یکدیگر ما را از وظایف اصلی خود دور می کند.

 

وی مسجد را بهترین کانون برای مدیریت و هدایت فعالیت های فرهنگی دانست و گفت: کلیه دستگاه ها و نهادهای فعال فرهنگی باید دست در دست یکدیگر نهاده و برای مقابله با تهاجم فرهنگی تا رسیدن به مسجد تراز اسلامی از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

 

گفتنی است، این همایش "19 مهر" همزمان با سالروز بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد و با حضور سپاه پاسداران، سازمان تبلیغات، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد./1305/پ202/ب4 

ارسال نظرات