۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۲۶۶۹۶
معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب تبیین کرد؛

ضرورت تقویت و انسجام حرکت رسانه ای بسیجیان

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: نقش رسانه، فضای مجازی، قلم و کتاب زمانی آشکار می‌شود که دیگر همایش‌ها، نشست‌ها و سخنرانی‌ها برای بهبود یک اوضاع خاص اثری نداشته باشند.
رضا فقيهي رضا فقيهي معاون هماهنگ کننده سپاه علي بن ابي طالب

رضا فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهید مهدی شریفی که عصر امروز در محل خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت: بسیجی بودن و همراهی با بسیج هیچ‌گونه محدودیتی برای هیچ‌کس ندارد، هر کس که دلسوز نظام باشد، در حقیقت فردی بسیجی است.

 

وی اظهار داشت: کسی که نام خود را وارد سازمان بسیج می‌کند، در حقیقت به مجاهدی برای نظام اسلامی تبدیل می‌شود و لازم است تا در تمام نقاط خلأ حضور یابد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) تأکید کرد: روزگاری تمام بسیج در قالب گردان و تیپ جمع شد تا از نظامی اسلامی دفاع و حقانیت آن را به جهان ثابت کند؛ اما پس از ثبوت حقانیت نظام جمهوری اسلامی، هر کدام از بهترین افراد متخصص برای پرکردن خلأ موجود، جبهه مورد تخصص خود را به دست گرفتند.

 

فقیهی ابراز کرد: سازمان بسیج دارابودن تخصص‌ را برای بسیجیان لازم دانست؛ بنابر این در هر رشته‌ای بسیج مخصوص خودش را راه‌اندازی کرده است.

 

وی بیان داشت: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها یکی از تخصص‌های زمان حال بوده که نیاز فراوانی به آن‌ها در جامعه وجود دارد؛ از این ‌رو برای قشر خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نیز بسیج رسانه افتتاح شد تا مخاطبان خود را به جهاد علیه باطل دعوت کند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: نقش رسانه، فضای مجازی، قلم و کتاب زمانی آشکار می‌شود که دیگر همایش‌ها، نشست‌ها و سخنرانی‌ها برای بهبود یک اوضاع خاص اثری نداشته باشند.

 

وی در پایان با بیان این‌که مبنای حرکت بسیج، گفتمان ولایت است، گفت: وحدت رویه، انسجام و ثبات بسیج با عوض شدن دولت‌ و مجلس‌ در دوره‌های گوناگون تغییر نمی‌یابد، از این رو نیازمند افرادی فعال و توانمند جهت پیگیری گفتمان ولایت در این سازمان است.

 

شایان ذکر است، مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهید مهدی شریفی عصر امروز به همت سازمان بسیج رسانه استان قم در محل خبرگزاری رسا برگزار شد.

 

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم و حسین محمدرضایی رییس شورای قشر بسیج رسانه استان قم از دیگر سخنرانان این مراسم بودند./997/پ202/س

ارسال نظرات