۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۲۶۷۷۶
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

بصیرت و ولایت مداری دو شاخصه اصلی آیت الله مهدوی کنی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طاهری ولایت مداری و بصیرت را دو ویژگی و شاخصه اصلی آیت الله مهدوی کنی(ره) برشمرد و گفت: ایشان در دوران مبارزات انقلابی خود با استقامت و بصیرت بالای خود نهضت امام راحل را تا پیروزی همراهی کرد و به همین دلیل همواره مورد اعتماد بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بودند.
تصاويري از مرحوم آيت الله مهدوي کني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه نشست مدیران مدارس علمیه استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا با تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی، ریاست مجلس خبرگان رهبری، از ایشان به عنوان شخصیتی جامع در مسائل فقهی و سیاسی یاد کرد و گفت: ایشان مورد اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

 

وی با بیان این که مواضع آیت الله مهدوی کنی(ره) همواره در مسیر تقویت اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود، افزود: این عالم وارسته در دوران عمر با برکت خود حتی ذره ای از مسیر انقلاب، امام و رهبری خارج نشد و همواره در جهت تقویت این جایگاه ها تلاش کرد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله مهدوی کنی(ره) مسؤولیت های مهم و بزرگی را در دوران انقلاب اسلامی عهده دار بودند، تصریح کرد: خدمات این عالم وارسته به انقلاب و نظام اسلامی هیچ گاه از خاطره ها پاک نخواهد شد.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در امور مربوط به انقلاب و نظام شخصیتی محوری بودند، خاطرنشان کرد: اعتماد و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این یار صادق و وفادار انقلاب، نظام و امام راحل نشان دهنده جایگاه و شخصیت ایشان است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) از ستون های اصلی انقلاب اسلامی بودند، بیان داشت: ایشان در نهضت انقلاب اسلامی همه توان خود را در جهت پیروزی انقلاب به ار گرفت و در این مسیر نیز دردها و رنج های بسیاری را متحمل شد.

 

حجت الاسلام طاهری ولایت مداری و بصیرت را دو ویژگی و شاخصه اصلی آیت الله مهدوی کنی(ره) برشمرد و تصریح کرد: ایشان در دوران مبارزات انقلابی خود با استقامت و بصیرت بالای خود نهضت امام راحل را تا پیروزی همراهی کرد و به همین دلیل همواره مورد اعتماد بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بودند.

 

وی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) علیرغم بیماری فعالیت های انقلابی و علمی خود را ترک نکرد و تا آخرین لحظه در مسیر تقویت انقلاب، نظام و رهبری گام برداشت، تصریح کرد: به حتم ارتحال ایشان ضایعه بزرگی برای انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات