۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۲۶۹۵۹
آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با وزیر اطلاعات:

وجود وزارت اطلاعات منطبق با قانون عالم وجود و جهان آفرینش است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات و معاونین وی وجود وزارت اطلاعات را منطبق با قانون عالم وجود و جهان آفرینش عنوان کرد.
آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار وزیر اطلاعات و معاونین وی، گفت: عالم وجود دارای یک ساختار تشکیلاتی است و یکی از اضلاع تشکیلات ذات اقدس باری تعالی در اداره امور جهان و در عالم آفرینش، نیروهای غیبی و به تعبیری نیروهای حفاظت پنهان یا وزارت اطلاعات جهانی است.

 

وجود وزارت اطلاعات منطبق با قانون عالم وجود و جهان آفرینش است

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سوره‌هایی از قرآن در حوزه استراق سمع، تصریح کرد: حوزه استراق سمع در فضای کلان کهکشانی از جهت تخریب و توطئه علیه نظام دین وجود داشته اما ذات اقدس باری تعالی در نظام آفرینش در این هندسه، قرارگاه‌های امنیتی دارد که مانع از این حمله اطلاعاتی می‌شود و اگر به لایه‌هایی از اطلاعات دست پیدا کردند با شهاب ثاقب و برخورد نظامی با آن‌ها برخورد می‌شود و نمی‌گذارد نظام اطلاعاتی عرش مورد تعرض افرادی قرار گیرد که آن‌ها نظام دین را مورد خدشه قرار دادند بنابراین وجود وزارت اطلاعات منطبق با قانون عالم وجود و جهان آفرینش است.

 وی افزود: در انقلاب شکوهمند اسلامی تجربه‌های زیادی داشته‌ایم و یکی از این تجربه‌ها که جای شکر دارد، وجود وزارت اطلاعات است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت: حضرت امام (ره) تعاریف و تعابیری از وزارت اطلاعات دارد که لفظ سربازان گمنام امام زمان (عج)، کاشف از بسیاری از این امور است.

وی اذعان داشت: مقام معظم رهبری نیز همچنین در رابطه با وزارت اطلاعات فرموده‌اند که در وزارت اطلاعات کارهایی صورت گرفته و خدماتی به این انقلاب شده که اگر این خدمات صورت نمی‌گرفت، انقلاب ما دچار ضربه‌ها و صدمه‌های بسیاری می‌شد.

 

وزارت اطلاعات در فضای ملی و فراملی بسیار موفق عمل کرده است

آیت الله صفایی بوشهری همچنین اظهار داشت: الحمدالله در فضای ملی و فراملی و در تمامی ابعاد امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه‌های تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و بستر سازی برای ارتقاء سطح امنیت، وزارت اطلاعات بسیار موفق عمل کرده و این در پرتو نگاه ولایتمدارانه، ایمان، تقوا، اخلاق عالیه، داشتن دانش این کار و مجاهدت در همه حوزه‌ها است.

 نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر که یک استان فوق‌العاده استراتژیک است وزارت اطلاعات نقش بسیار مهمی دارد که الحمدالله عزیزان اداره کل اطلاعات استان بسیار موفق عمل کرده‌اند.

 

در استان بوشهر در حوزه امنیت بسیار موفق عمل شده است

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر 937 کیلومتر مرز دریایی (کرانه‌ای و جزیره‌ای) دارد و این بستر بسیار بالایی برای عملیات‌ها و کارهای ضد اطلاعاتی است ولی الحمدالله در حوزه امنیت در استان بوشهر بسیار موفق عمل شده است.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: استان بوشهر، استانی است که شرایط بسیار ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت دارد و دارای تمامی شاخصه‌های پیشرفت به ویژه در عرصه‌های انرژی، کشاورزی، شیلات، تجارت به ویژه تجارت الکترونیک است و اگر بستر امنیت اجتماعی و فوق اجتماعی در استان فراهم نباشد قطعاً در این مسیر، توفیقات لازم به دست نمی‌آید و دچار آسیب‌های جدی می‌شود./9191/د101/ن

ارسال نظرات